![]() |
|
|||
|
|||
![]() We werden getipt door een andere volksforum gebruiker, onze bus was gisteren te zien bij Blik op de weg.
hier een link naar de website met een foto als bewijs. http://www.blikopdeweg.nl/afleverin...evering_2.shtml Last edited by sjampoo : 20-09-2006 at 08:14. Reason: URL aangepast |
|
||||
|
||||
![]() Onverwoestbare VW bussen?
Volgens mij weet jij wel beter, Rico! ![]()
The UnDutchaBles Last edited by Airtime : 20-09-2006 at 08:20. |
|
||||
|
||||
![]() Die agent had het over dat je hem beter kon verlagen!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Was dat het? Ik kon het niet goed verstaan. Ik verstond iets van 'windgevoelige wagen'... (maar dat komt op hetzelfde neer, toch?) ![]()
|
||||
|
||||
![]() toen ik de titel las dacht ik dat rico weer vast stond onder een viaduct...
krijg je he als je je bus niet wil verlagen.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() hehe de drie musketiers hier hahaha
Ik zei het gisteren meteen tegen linnie, "Kijk hoe hoog die staat die is minstens van Rico..." en, TADA ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zag het toevallig ook!
Koeienbus van Sjef kwam ook voorbij......... |
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() ja had het gisteren ook gezien idd! wel lache!
|
|
||||
|
||||
![]() tof!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Ik zag het gister ook...Ze gingen ook nog een hele groep busjes voorbij...Had zo snel niet gezien dat het die van Rico was, maar wel toppie!
![]()
|
|||
|
|||
![]() De andere bussen waren van, Inge, ikke en Alexander
![]() |
|
||||
|
||||
![]() was dus toch die van jou...
wist het niet zeker maar dacht bij het zien van de beelden, he das Rico...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dus toch! Ik dacht al dat ding van jou en de Doka van Alexander te herkennen! Probleem is dat ik het TV signaal met zo;n harkantenne ontvang...en ik heb soms wat last van sneeuw op t scherm ![]() heeft iemand van jullie nu ook in de gaten gehad dat je werd gefilmd? het was toch ergens in mei 2005 zag ik op t scherm? Welke meeting waren jullie heen? Of gewoon een plezierritje. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Wij hadden zeker niet in de gaten dat we op de film gingen.
![]() We kwamen van de voorjaarsmeeting in Lemele (vct2) ![]() Van Rico weet ik niet. Hij was in ieder geval niet op de meeting geweest ![]() Sjef |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En wanneer kom je dan de bussen eens van dichtbij bekijken op een VCT2 meeting ![]() (nog even een vals lokkertje, dat m-code plaatje van de bus van Alex is heel intressant hoor ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik denk dat Vincent volgend jaar wel komt als we 5 jaar VC T2 en 40 jaar pano vieren
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vast wel...we doen trouwens wedstrijdje wie het eerst een 40 jarige pano heeft! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Damn, waarom heb ik hem verkocht? ![]() Niet in de gaten als je gefilmd wordt, hoe zit dat met het portretrecht?? Jens