![]() |
|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
![]() heb een setje smalle bumpers liggen maar kom er niet vanaf (golf2)
wie wil ze hebben, mogen voor 20 euro weg......of je moet een goed bod doen moet er vanaf, en bij het vuilnis zetten is ook zoiets ![]() grtz Tijs |
|
||||
|
||||
![]() Als er zo'n chromen lijst op zit ben ik de man!
|
|
||||
|
||||
![]() Maak eens wat foto's aub....
|
|
|||
|
|||
![]() Moet ff kijken wanneer ik die kant op kom want het ligt niet naast de deur snaps
|
|
||||
|
||||
![]() Ja hoe zien ze eruit? Ik heb ook wel belangstelling (tuurlijk, als het goedkoop is wil iedereen ze wel hebben
![]()
|
||||
|
||||
![]() En nu niet zeggen: smal :p
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hahahahah goed dat je het zegt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zal even kijken wanneer ik fotos kan maken, ik heb ze namelijk niet thuis liggen, maar in de opslag "loods"
![]() ze zijn in goede staat, geen nieuwe maar wel goed. bij de rechter knipper zit een KLEIN schaafplekje van 1x1 cm voor de rest prima. ze zijn niet met chrome lijst jammergenoeg (ookvoor mezelf ![]() zal snel fotos maken tja wat moet ik nog meer zeggen :S |
|
||||
|
||||
![]() zonder trekhaak en incl. binnenbalken
![]() (nog als aanvulling) |
|
||||
|
||||
![]() wil niemand ze????
(heb ook nog geen foto, maar wie kent er geen smalle bumpers) het zijn geen nieuwe, maar wel redelijk genoeg!!!! alsk ze na de 20e niet kwijt ben dan stook ik ze op ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoho.. pb underway
![]()
|
||||
|
||||
![]() En ben je ze kwijt?
|