![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Nieuwe vraagprijs: € 1250,-
- In zeer goede staat, afgelopen 5 jaar in mijn bezit en altijd goed onderhouden met originele VW onderdelen - In 2002 voorzien van een 1800 8V blok met Digifant 1 injectie + 5 bak die 70d km had gelopen, motorcode 2H (uit '91er golf 1 cabrio) Bij inbouw is alles nagelopen en waar nodig vervangen (koppeling, pakkingen, etc) - Supersprint spaghetti uitlaatspruitstuk met verder originele dempers en geen kat (geluid is sportief maar niet hard) - K&N luchtfilter & G60 nokkenas (meer koppel) - Verstelbaar schakelmechanisme met metalen koppelingen ipv plastic (nu ingesteld als een short shift) - Veerpoot brug boven en onder (onder van een Scirocco 16V) - 4 originele GTI velgen met zgan 185/60-13 Kumho banden + reserve velg - APK september 2006 - net kleine beurt gehad (olie/filter & klepdeksel pakking) - recente vervangen D-riem + spanrol, multiriem en motorsteun (2000 km geleden) - verse remvloistof - nieuwe bougiekabels + rotor - Intrax schroefset (in hoogte verstelbaar - staat nu bijna op standaard hoogte maar kan lager!) - GTI Interieur 100% origineel en in zeer goede staat en zonder gaten - Hoedeplank zonder gaten - 4 boxen, overname radio/cd bespreekbaar - Brandblusser - Nog veel extra onderdelen aanwezig, overname bespreekbaar - Auto is verder origineel en rijdt erg goed en strak op de weg Foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() Ik kan meer foto's maken voor diegene met echte interesse! Vraagprijs is € 1250,- Bij interesse graag even bellen (06-21618621) of mailen (arnus71@yahoo.com). Last edited by arnus71 : 18-06-2006 at 10:06. Reason: prijs verlaagd! |
#2
|
||||
|
||||
![]() Upje
Bieden mag ook mensen! |
#3
|
||||
|
||||
![]() Up, prijs verlaagd naar 1500 euro.
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Up voor mijn dochter, die heb ik er sinds gisteren bij!
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Quote:
proficiat ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Bedankt!
![]() Deze auto heeft dus een speciaal gemaakte schroefset van Intrax!! Dus naar beneden schroeven, andere velgen en je bent klaar! Super net interieur en hij rijdt 100%. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Kick. Verkoop van Ronals erbij is ook een mogelijkheid...
|
#8
|
||||
|
||||
![]() jaja
|
#9
|
|||
|
|||
![]() wat staat er op kenteken van motorinhoud?
__________________
trailerqueens SUCK Notchback '68 daily driver http://photos.yahoo.com/tanguylegrand |
#10
|
||||
|
||||
![]() Quote:
66kw, oftewel 90pk |
#11
|
|||
|
|||
![]() 1800cc ook?
kvind ne knappen bak maar ik vrees dat ze dat hier in België geen gelijkvormigheidsattest gaan willen geven
__________________
trailerqueens SUCK Notchback '68 daily driver http://photos.yahoo.com/tanguylegrand |
#12
|
||||
|
||||
![]() Ja, op kenteken was het een 1800 90 pk, en hij is nu een 1800 met ongeveer 120 pk. Ik denk dat je hem als 90 pk zou kukken opgeven, of als GTI (112 pk), maar de Belgische regelgeving ken ik niet
![]() |
#13
|
|||
|
|||
![]() spijtig
voor hem hier ingevoerd te krijgen moet de nieuwe motor op de papieren staan (RDW keuring waarschijnlijk?) ... anders doen ze een gelijkvormigheidskeuring, en kijken ze het motornummer na (welk dus niet klopt met de originele motornummer)
__________________
trailerqueens SUCK Notchback '68 daily driver http://photos.yahoo.com/tanguylegrand |
#14
|
||||
|
||||
![]() Ik weet niet hoe streng ze zijn met de keuring, maar van de buitenkant zie je absoluut niet dat het niet het originele blok is. Cilinderinhoud etc is hetzelfde.
|
#15
|
||||
|
||||
![]() Nieuwe vraagprijs: € 1250,-
|
#16
|
||||
|
||||
![]() uppie...
|
#17
|
||||
|
||||
![]() Kan op slot, auto is verkocht!
![]() |