![]() |
|
|||
|
|||
![]() tk schrick nokkenas 320 graden in nieuwstaat komt uit ovalrace motor
zeer speciaal prijs 175 euro tevens verstelbaar nokkenas tandwiel 75 euro foto,s kunnen worden gemaild |
|
|||
|
|||
![]() Past dit ook in een Polo G40? En dit is wel een hele scherpe nokkenas ofniet?
|
|
||||
|
||||
![]() drukgevulde motor met zown as werkt niet geloof ik?
En denk dat het voor een big block 8v is... ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() kan wel thom...moet je hem [ de kop] statisch maken...dus de hydro ombouwen tot mechanisch..maar met 320 betwijfel ik het ook....
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja dat is SUPER scherp. En gaat niet goed werken in een geblazen motor., weet niet of het wel of niet in een Polo past. |
|
|||
|
|||
![]() Dus dat word em voor mij niet, jammer, ik had er wel belang bij gehad.
|
|
|||
|
|||
![]() Is geen nokkenas die bruikbaar is voor dagelijks gebruik veronderstel ik ...?
|
|
||||
|
||||
![]() Is die dr nog? Ben wel benieuwd of hij voor dagelijks gebruik te doen is, lijkt mij ook moeizaam, of niet?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik zou het niet doen, ik heb zelf een 302 graden as, en dat is al aan de hoge kant heb ik begrepen. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Stuur een pm, werkt altijd beter. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Voor straatgebruik kan je beter niet verder gaan dan 276 graden als je wil dat de motor nog enigzins acceptabel stationair loopt en van onderuit ook trekt.
Turbo en G/ladermotoren hebben speciale nokkenassen nodig om er het beste uit te halen ( a/symetrisch). Ik lever nokkenassen voor 8V voor 250 euro en voor 16V 450 euro. Nieuw uiteraard, met garantie en bon.
|
|||
|
|||
![]() Nokkenas 8V type-827 (groot blok) past zowieso niet in 8V type 111 (klein blok).
|
|||
|
|||
![]() Gaat deze nokkenas in een 1800 8V (JH) blok passen?? Aanpassingen nodig aan de kop?? zwaardere klepveren?? Dit is dus het lage compressie GTI blok eigenlijks. Zo jah dan ben ik zeer geintresseerd!!
Greetzz.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hola! Heb je ook een foto van dat nokkenastandwiel?? En is dat ook één van dr schrick?? |