![]() |
|
|||
|
|||
![]() Alle info daarover welkom: bestelnr, nog nieuw te krijgen, prijzen, of als iemand nog zo een setje weet liggen ....
![]() fotokes zijn ook altijd welkom ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik denk dat je dan eens richting de scandinavische landen moet gaan kijken, daar was het dacht ik verplicht. heb het ooit eens op een golf in nl gezien, maar weet niet of het standaard was (ik bedoel als optie dan)
|
|
|||
|
|||
![]() yep, was een originele optie, het zijn dus ook die die ik zoek, de originele ve golf 2,maar idd niet veel te vinden ...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dan hebben we dezelfde gezien denk, ik heb er hiero ook wel eens eentje rond zien karren in de omgeving |
|
||||
|
||||
![]() Je hebt nogal wat nodig zo te zien. Extra pompje in je ruitensproeier reservoir, deze is bij die auto's extra groot ook.
Er zijn 2 verschillende sproeiers in elk geval, een hele grote en een wat kleinere die wat meer bescheiden is. De grote was voor de CL,GT en GTD en de kleine was voor de GL, GTI,16v en G60 Grote sproeier links: 191 955 101 +/- € 40,- Grote sproeier rechts: 191 955 102 +/- € 40,- Kleine sproeier links: 191 955 101 B +/- € 50,- Kleine sproeier rechts: 191 955 102 B +/- € 50,- Pomp die erbij hoort is de 3B7 955 681 en kost ongeveer € 45,- Mocht je meer info willen of een plaatje dan hoor ik het wel
|
||||
|
||||
![]() Zo
![]() dat heb ik allemaal niet gevonden in EDGAR ![]() Quote:
|
||||
|
||||
![]() Heb dan alleen een sproeier? Is het niet ook nodig dat er dan een kleine ruitenwisser komt om het vuil er vanaf te vegen??
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Superbedankt Marco, dit was de info die ik zocht!!! morgen direct eens bij de VWgarage langslopen :biggrin: fotokes zijn nog altijd zeer welkom, wist zelf niet eens dat er 2 modellen sproeiers waren ... reservoir is idd zeer groot bij golf 2 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tis geen Volvo :p maar jij wilt ook niet weten wat de druk achter die straal is.. spuit de troep er zo vanaf
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ze zijn vast van Kärcher ![]()
|
||||
|
||||
![]() Misschien ook stoer, eerst reusachtige volvo koplampen monteren zodat er ruitenwissertjes op passen :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() mijn broertje heeft ze er ook op zitten die sproeiers gaat best en er zit een 8 liter reservoir in die auto
![]()
|
||||
|
||||
![]() Jaap, jij kunt je vast nog wel herinneren die meeting in geldermalsen bij de mac met die John uit nijmegen volgens mij, die had ook zo'n gigantisch reservoir. Is idd iets van 9 liter ofzo, alleen wisten we toen nog niet waar dat voor was.
Paul, als je zo veel met dat prachtige programma werkt weet je dat wel te vinden. Ze staan in groep 9 in elk geval. Ik zal dadelijk eventjes een foto posten
|
||||
|
||||
![]() ik ga aanstaande zaterdag effe buurten op de sloop hiero daar staat een engelse type 2 met smalle bumpers en koplamp sproeirs meen ik me te herinneren...
gaat ik het effe kopen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo'n reservoir heb ik nog liggen, 9 liter idd, keertje uit een 35i passat van de sloop geplukt..
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
moest je ze doorverkopen, let me know ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
is dit te koop?? :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja die gast die op de terugweg z'n koppakkung eruit blies
|
||||
|
||||
![]() Zit er nog verschil tussen de versies voor de dikke en dunne bumpers?
Ed had het ook op z'n Sletta mkI.
|
||||
|
||||
![]() @ retromk2: als ik het verkoop :o waarom denk je dat ik het ga kopen :p
om te monteren op de golf van een vriend die gaat van dikke naar smalle bumpers... dan maar gelijk eentje met sproeiers enzo... maar mocht ie het niks vinden ben jij de eerste die het hoort... ![]()