![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
ik heb hier nog een setje US gordels voor een Golf 2 liggen. Toch wel een redelijk exclusief onderdeel denk ik. Ze zijn niet in beste staat maar volgens mij valt er nog zeker iets van te maken! Ik doe ze weg omdat ik nog een setje heb en dit hier nu toch maar ligt te liggen... Prijs: €45 ? Het is het systeem waarbij je je gordel niet moet losdoen om uit te stappen. Het kliksysteem hangt vast aan je deurstijl. Hier dan enkele foto's: Last edited by T-bo : 14-04-2006 at 10:52. Reason: [VERKOCHT] |
|
|||
|
|||
![]() hmm dat lijkt me wel wat... van waar ben je?
en het is klick en go?? hoe gaat hij dan naar voren? |
|
||||
|
||||
![]() als je je deur open doet gaat de gordel met de deur mee zegmaar.. in principe hoef je hem dus nooit los te maken, deur open, instappen, deur dicht en je hebt je gordel aan. een echte ami golf/jetta start zelfs niet als ze los zijn..
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dus ik schroef dat oprolding boven aan de deur zeg maar? zit dat niet in de weg ofzo? iemand wat foto´s voor de duidlijkheid, ben wel geintreseert! |
|
||||
|
||||
![]() ff jurgen santana PMen, daar heb ik het bij gezien, heeft een ami jetta. mischien staan er in zijn topic ook wel wat foto's.
|
||||
|
||||
![]() dit topic dus:
http://www.volksforum.com/forum/sho...ighlight=jurgen
|
||||
|
||||
![]() Dit systeem loopt toch via een rail aan de boven zijde van de deur?
Of zeg ik nu iets heel doms?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat jij bedoelt klopt in het geval van een Corrado en Passat. Bij Golf zitten ze vast aan de deur.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
De rol met de gordel schroef je als je in je auto zit aan de rechterkant van je stoel. Het klik-systeem schroef je vast op je deurstijl. Aan je deurstijl zitten 2 plastic topjes aan de 'binnenzijde', wel daar onder bevinden zich de gaten om het op vast te zetten. Het is dus inderdaad een vast systeem, het rolt niet langs je deurstijl naar voren bij het openen van je deur zoals bij corrado en passat 35i. Bij deze laatste gebeurt het naar mijn weten ook electrisch. Voor de geintresseerden, ik ben een zuiderbuur. Belg dus, maar verzenden lijkt me geen probleem... Mvg, Thibaut |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Aha, ik dacht dat dit met Golf het zelfde was. Was hier alleen niet helemaal zeker van. iig bedankt voor reply, heb ik weer iets geleerd ![]()
|
|||
|
|||
![]() Trap onder zen ...
![]() |
|
|||
|
|||
![]() (N)iemand?
|