![]() |
|
||||
|
||||
![]() Beste vw vrienden,
ben eens aan het orienteren voor een setje OZ turbo's ![]() nu kan ik alleen maar setjes van 7x15 vinden... zijn deze niet in 8x15 verkrijgbaar, worden ze zowieso nog gemaakt???? als iemand ergens wat weet liggen hou ik me natuurlijk aanbevolen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik dacht niet dat deze nieuw nog gemaakt werden.
En volgens mij stonden er laatst op Ebay.de een setje met 8J randen (maar ik kan me vergissen) Grtz............ LRR Ps: Wel een hele mooie velg trouwens !!!
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() thnx zal eens ff kieken
|
|
|||
|
|||
![]() ewout van cultweels heeft nog een setje oz turbos
met de maten 7,5j en 4x100 en er staat nog een set op marktplaats
|
||||
|
||||
![]() heb je een mail adres???
edit, zit al op z'n site, zal hem eens een mailtje dichten thnx m8 |
|
|||
|
|||
![]() laat even weten of je gevonden hebt wat je zocht
|
||||
|
||||
![]() doe ik zeker, heb ze net ff een ie-meel gedicht dus w8 het anwoord ff af
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb ze inmiddels 2 mails gestuurd, maar nog geen antwoord ![]() geef ze deze week nog anders zoek ik wel wat anders........ |
|
||||
|
||||
![]() Als er geen 8x15 is zou je Peter even moeten mailen, die kan je wel aan randen helpen
|
||||
|
||||
![]() cultwheels heeft een 7.5J setje liggen, das wel breed genoeg, maar als ze niet reageren houd het voor mij op en zoek ik wel wat anders
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gewoon Ewout van cultwheels even bellen.Hij neemt bijna altijd op en is echt een geschikte kerel.Hij kijkt alleen niet al te vaak naar zijn e-mail. tel 06 42530529 Suc6 |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Mail je wel naar de goede dan. Ik heb sinds vorige week 5 mailtjes gestuurd en op allemaal gewoon antwoord.
|
||||
|
||||
![]() gebruik de contact functie op de site
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb ik ook gedaan en nu net zelfs wer een mailtje gehad van hem. info@cultwheels.nl
|
||||
|
||||
![]() Gwoon Bellen
Een Beller Is Sneller |
|
||||
|
||||
![]() heb de mail ontvangen, maar zie er vanaf, moet nog teveel aan gebeuren voor die prijs
|
|
||||
|
||||
![]() Oh das jammer.Maar goed je komt vast wel weer iets anders tegen.
p.s je hebt toch gepolijste c2 velgen nu onder je type 1 ? Vind ik ook super staan hoor. Maar ja ik weet het als je zelf wat anders in je hoofd hebt dan wil je ook dat ze er komen ondanks wat anderen zeggen.Zoiets heb ik ook met mijn zender turbo's.Iedereen vond ze mooi en exclusief maar ik wilde toch graag 16 inch 3 delige bbs-en wat misschien wel minder exclusief is. Ik heb mijn bbs-en gekocht via marktplaats van iemand die een velgen zaak heeft gehad en er mee op is gehouden.Hij had een hele hoop 3 delige velgen nieuw en ik denk wel 300 gebruikte velgen liggen.Misschien dat je hem ook nog eens kan bellen 06-43154658 suc6 grtn |
|
||||
|
||||
![]() kom cker nog wel wat anders tegen, heb de C2's alweer verkocht, vond ze iets te groot voor de G1...
heb je ook een site van die knakker?? thnx maarten |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb helaas geen site van onze knakker want hij houd ermee op en verkoopt om persoonlijke reden alleen via marktplaats. Zoektermen bbs en hoofddorp en je kan al zijn advertenties op marktplaats vinden. Suc6 ermee |