![]() |
|
|||
|
|||
![]() mensen k heb met spoed hulp nodig.
ik ben bezig met een g60 ombouw in mijn gti 8v uit 91. nu wil ik de koppeling hydrolische maken maar ik ben er achtergekomen dat ik geen gat voor de koppelingscillinder heb zitten in het schutbord. als ik dara een gat in maak kom ik niet uit met mijn rembekrachtiger is er een manier hoe ik het werkend krijg. kan ik de abs pomp aansluiten en enkeld gebruiken voor remmen en ontkoppelen of moet ik de kabelboom van de abs pomp ook aanlsuiten dmv van de stekkers. of is er een andere manier om het op te lossen ik zat zelf tedenken om d ebak om tebouwen maar heb gehoord dat dat zwaar ontkoppeld. hellpppppp heb je fotos of schema mail ze naar some_boy68@hotmail.com |
|
||||
|
||||
![]() onderlangs lang het uitlaatsysteem gooien
|
|||
|
|||
![]() wat jij bedoeld vraag ik niet hoor.
weet ook wel dat die kabels daar onder door moeten lopen maar moet weten hoe dat zit met die ombouw van de bak naar kabelschakeling. |
|
||||
|
||||
![]() ombouwen naar mechanisch is zo gedaan,en koppelt heus niet zwaar.......
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
![]() en wat vind jij niet zwaar koppelen gaat die dan net zoals een originele koppeling van een 8v gti.
|
|
||||
|
||||
![]() zal zeker niet zwaarder gaan dan een andere koppeling.......Het is orgineel geleverd hoor,die bak met mechanische koppelingshevel....in een Passat uit 89 oid...
Heb het ook in mn Golf 1,en koppelt gewoon goed.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |