![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() staat nog wel setje op... maar dan met 15inch harten
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi set zal wel aardig wat op moeten brengen.
Deze jongen kent het vw wereldje en dus ook de waarde. Ik denk minimaal 1500 euro wat denken jullie ? |
|
||||
|
||||
![]() voor die 16ers cker, misschien nog wel meer
|
|
||||
|
||||
![]() wat denken jullie voor de 15`ers, die nog klaar gemaakt moeten worden
ze zijn wel met banden he ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat is sterk afhankelijk van de staat van de wielen en de staat van de banden.Ik denk minimaal 500 euro en maximaal 1000 euro.
Voor een nette opgemaakte set met nieuwe banden ,chrome boutjes etc in 15 inch vragen ze vaak 1500 euro. |
|
||||
|
||||
![]() eerlijk gezegd denk iedereen die een set heeft.. dat ie een goudmijntje heeft.
daarom die absurd hoge prijzen... 'het zijn en blijven 2hands hoepels.. mooi of niet mooi! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
He gelukkig Bauke we zijn het oneens.Het zijn niet de eigenaren van deze sets die denken dat ze een goudmijn hebben.Dat wordt bepaald door de vraag en het aanbod ervan.Zo lang er nog steeds mensen zijn die eerder genoemde bedragen willen geven,gaat niemand ze onder deze prijs verkopen. En zijn ze het dus blijkbaar waard. P.s ik hoop niet dat mijn mening nu gevolgen heeft voor de levertijd van de adaptors ![]() Hoor je wel weer ! Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij is dat Ronnny Hanstede (ex g60 staat ook tussen de fotos), kerel had er prima een vraagprijs neer kunnen zetten, hij weet zeker wat het op kan brengen.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nej hoor je mag er best anders over denken ... ![]() maar als mensen 1500euro vragen ... wat ze aan de hand van de markt al dan niet temin waard zijn.. dan heb ik het vermoeden dat ze ongelovelijke winst maken (wat natuurlijk mag) maw.. waarom lap je zulke velgen helemaal op en verkoop je ze doodleuk weer zonder dat ze ooit onder een auto hebben gezeten ![]() maar ik wens em veel succes bij de verkoop... *oow en als er nog mensen belang bij een set 16inch RS hebben gewoon pbjen ![]()
|
||||
|
||||
![]() hij vraagt zich 650€ voor de 15 inch velgjes, maar er komt al iemand zondag kijken
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
volgens mij ook ja! maar die kwam uit tricht, zal die wel verhuisd zijn... maargoed, over de telefoon klinkt het spul vaak mooier als dat het in het echt is! |
|
||||
|
||||
![]() wat een tyfus hoge prijzen...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
idd, maar er zitten wel banden bij, maja dan is ook nog de vraag in wat voor staat de banden zijn, naja ik heb liever rs´jes "poep-origineel" zodat ik er zelf lkkr nog wat aan kan kloemelen ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vergis je niet in wat er nog bij komt en dat je een setje ook niet zo maar voor een beetje opknapt.Ik heb voor mijn eigen bbs-en nieuwe chrome boutjes gekocht in Essen voor een kleine honderd Euri.4 Nieuwe banden 195-40-16 dikke 100 euri p/stuk.
Adaptors erbij (4 x 100 naar 5 x 130 )een nieuw naafkapje besteld en mijn gepolijste randen opnieuw laten afkitten. Ik heb de wielen in nieuwstaat gekocht voor 800 euro en toen uit elkaar gehaald om de randen te polijsten. Tel maar uit wat dit setje kompleet gaat kosten. Ik heb er geen spijt van en wilde ze al heel lang zo hebben in 16 inch 8 j rondom en ben er ook erg blij mee.Maar ik wil hiermee laten zien dat opknappen ook niet goedkoop is. Dus ja wat is de waarde ????? |
|
||||
|
||||
![]() gewoon 1500 euro..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Yep |
|
||||
|
||||
![]() klopt, maar als je zoiets koopt voor die prijs dan heb je een setje dat "af" is. als je zelf ze inmekaar zet heb je meer voldoening op het einde (alhoewel er zker wat dieptepunten in zullen zitten
![]() en je kunt je uitgaven over een langere tijd spreiden. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Klopt als een bus.Ik ben gelukkig die diepte punten van het elle lange schuren voorbij.
![]() ![]() |