![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik kom net thuis van een gezellig avondje in de kroeg, zie ik daar een envelop van Interpolis liggen.. joepie, de nieuwe papieren. Zit er wel ff de minder leuke boodschap bij in dat mijn verzekering bijna 30 euro per maand is gestegen.. ik vind het niet echt meer reëel nu, betaal meer dan 100 euro per maand voortaan! Nog meer mensen die in dit schuitje zitten? Van maatschappij wisselen word moeilijk omdat ik nog steeds een leeftijd heb waarop de meesten me niet aan willen nemen met de GTI...
![]()
|
||||
|
||||
![]() 100 euro per maand?? :shock:
dan ben ik blij dat de auto op naam van m'n ma staat, kost me maar 330 euro per jaar...
|
||||
|
||||
![]() Jezus, da's triest! Ik probeer m'n golf 2 als klassieker te verzekeren. Ik ben rustig aan het rondkijken voor een goede verzekeraar.
Als bij mijn huidige maatschappij de prijs ook zo omhoog gaat moet ie zeker in een klassiekerverzekering ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat is erg raar heleen, ik ben ook bij interpolis verzekerd, maar voor mij is de premie niet gestegen, hij was voor dit jaar weer gedaald.
Zou even een belletje plegen, heb je dat rechtstreeks bij interpolis gedaan of via een tussenpersoon?. Ik betaal voor mijn 8v GTI nu € 34,92 per maand met 3 schadevrije jaren (35% korting)
|
||||
|
||||
![]() ik betaal 8 euro per maand met twee jaar schadevrij !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
||||
|
||||
![]() @ Marco: ik heb hem destijds via internet bij Interpolis verzekerd.. en jij bent iets ouder dan ik denk ik
![]()
|
|||
|
|||
![]() ik heb wa+ en betaal 51 euro in de maand
|
|
|||
|
|||
![]() Ik heb ook WA+ en ik betaal 31 eurie per maand.
|
||||
|
||||
![]() Marco is een ouwe zak, bijna bejaard!! al een jaar of 21 toch?
![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Hahahhaha, ja idd
Ben 21 Maar hoe heb je em dan verzekerd heleen? Wa of Wa+ of..?? Ik gewoon WA (incl inzittenden)
|
||||
|
||||
![]() 70 euro per maand voor de mk1 en 2 bij elkaar, mk2 WA+ en MK1 WA op eigen naam.... 23 jaar, 4 schadevrije jaren.
|
|||
|
|||
![]() betaal voor m´n Golf IV GTI 20VT eur 49,= per maand voor een volledige casco verzekering (´all-risk´) , heb dan ook 75% no-claim en tig schadevrije jaren
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hmmm damn, ik ben ook 21... Auto is WA+ verzekerd, maar ik stap dus maandag over.
|
||||
|
||||
![]() Okeej, WA+ dat scheelt idd wel. Als je em dan voor 60 euro WA+ verzekerd kunt krijgen..........
OVERSTAPPEN!!
|
|||
|
|||
![]() http://www.kerkhof-ass.nl/
anders moet je hier ff kijken, kijken ze naa het gewicht van de auto en niet naar het vermogen |
|
||||
|
||||
![]() Is dat niet bij de alle verzekeringen zo dat naar het gewicht van auto kijken en niet naar het vermogen...
|
|
||||
|
||||
![]() Nee.. De meeste maatschappijen zoals Univé, Interpolis e.d. kijken zeker wel naar de pk's, of liever gezegd, de combinatie pk's/leeftijd. Daarom hoor je vaak ook dat mensen onder de 23/24 niet aangenomen worden met een GTI (en dan hebben we het maar niet over VR6 of G60...) Maar gelukkig zijn er dus ook die het wél doen
![]()
|
||||
|
||||
![]() ze kijken zelfs naar het imago van de auto
jetta is zwaarder en stuk sneller dan m'n golf, maar jetta is goedkoper
|
||||
|
||||
![]() Tja, je kunt er dus niets van op aan... ik heb em straks weer verzekerd voor 76 euro in de maand, WA+.. ga ik er zelfs 2 euro op vooruit
![]()
|
||||
|
||||
![]() WA vol casco, 450euri per jaar
|