![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoi, ik heb een nieuw project. Mijn witte cabby, wil ik in onderdelen gaan verkopen.
FF snel opnieuw voorstellen: Mijn naam is Jeroen, ben automonteur geweest, ben bij kwik-shit begonnen, later bij alfa gaan werken, en mijn laatste baan was bij Spyker. Daar ben ik weggegaan, om wat voor mezelf op te starten, todat ik mijn rug en 2 benen brak. Dat is gebeurt tijdens paardrijden (grootste verslaving). Ik zit nog in revalidatie, ik rij weer paard, en ben een beetje aan het hobbyen met een cabby! Een blauwe om precies te zijn (geen idee welke kleurcode) Golf cabriolet uit 84! Hij is helemaal hard, zit weinig roest aan, alleen de lak heeft aardig aandacht nodig! Er is door de vorige eigenaar een 1800 8v PB motor ingehangen (digifant 2), maar is nooit afgemaakt, de kabelboom is nogal een puinzooi. Maar daar ben ik al druk mee bezig > zie ook mijn topic in Help ;-) Mijn plannen ermee zijn Motor lopent krijgen Netjes spuiten Mooi chromen grilletje Verlagen En mij oldskool 13 inch wieltjes monteren Ben er nog niet helemaal over uit om een spoilerpakket erop te monteren (zender, bbs etc) Dag1 ![]() ![]() Dus als iemand in de omgeving nog wat tijd over heeft, om mij te helpen met de kabelboom hoor ik het graag! :-D DAG2 Zo vandaag aan het puzzelen geweest, met de kabelboom is teveel geknoeit. Dus die ga ik vervangen. Wat ook erg vreemd is dat de startmotor de motor erg langzaam aanswingt en erg heet wordt. Dit terwijl de accu 100 % vol is. Zou de startmotor kaduuk zijn, of is de motor zelf niet fris meer?? Zo ff grilletje gemonteerd: Ende witte weer rijdbaar gemaakt (kapot achterlicht etc) ![]() Foto van de PB motor: ![]() ![]() Foto van de MFA, zit te denken om deze eruit te halen, en mijn "tittentacho" te monteren. Wat denken jullie? ![]() Weet iemand hier toevallig wat de kleurcode is? Wat vinden jullie ervan? Last edited by Samurai : 03-06-2007 at 15:06. |
|
||||
|
||||
![]() Als je een goede/complete kabelboom hebt dan zal het niet veel problemen moeten geven.
Heeft die witte cabbie een bbs voorbumpert? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja een originele bbs vooronder spoiler! ![]() Last edited by Samurai : 03-06-2007 at 15:07. |
|
||||
|
||||
![]() zou ik wel doen ja,.. staat goed.. en dan die diepe spoiler op de blauwe aan mij verkopen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nee ziet toch niet uit zo'n witte bbs-bumper.. Ik zou die diepe erop houden en die witte aan mij verkopen...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() De witte gaat pas weg, als de Blauwe af is ..... dus zoeken maar, naar een kabelboom!
|
|
||||
|
||||
![]() Wat sfeerfoto's van vandaag:
Ik heb de bedrading in de auto zo goed als af, het was echt een puinhoop. Ik zoek alleen nog een goed contactslot, en alle bedrading omtrent de motor! En ik vondt de ecu zo stinken. Bleek er wat water in te zitten, dat was gaan stinken. Hij leek me niet kapot o.i.d ! Hopelijk krijg ik de motor gauw aan de praat, dan is het een kwestie van apk erop, verlagen en mijn oldskool wieltjes eronder, wat spuitwerk en rijden maar. Ik zit te twijfelen om er geen spatbordverbreders op te zetten, wat denken jullie? ![]() ![]() [/quote] |
|
||||
|
||||
![]() FF uppen, de golf rijdt!
Na gisteren een dagje sleutelen, weer een stapje dichterbij! Heb ik de golf 1 cabriolet, verlaagt en andere wieltjes gemonteerd! En ff de vermoeide lak schoongemaakt ..... Aankomende week proberen een apk erop te krijgen, en wat gaten dicht te lassen die de vorige eigenaren erin hebben gemaakt in de motorruimte. Heb ook wat leuks voor in de kofferbak in petto. En hopelijk tegen het begin van de winter een spuitbeurt!!! Heb nog niks gehoort van de verzekering voor mijn nieuwe cabriokap, wanneer ik krijg uitbetaalt!! (jochie en voetbal door mijn kap heen) Foto's ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Staan ze ook nog te koop?
|
|
||||
|
||||
![]() De blauwe niet meer, die hou ik lekker! De witte is te koop, die is tegen elk aannemelijk bod ....
Ik ben nog opzoek naar nette A stijl kapjes voorop de buitenkant!!! Zaten origineel op de golf 1 gti |
|
||||
|
||||
![]() Hij is bijna klaar voor de apk. En daarna maar sparen voor de spuiter!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |