![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo,
ik ga een setje teardrops kopen en wil er een 185 50 14 bandje omheen laten gooien ! nu is mijn vraag wat jullie bevindingen zijn van yokohama A539 ? vind het een mooi profiel maarje wil ook hard de bocht om kunnen natuurlijk ![]() of heeft iemand een beter idee in die maat ? b.v.d. gr. Martijn |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ze ook op mijn ex-G60 gehad, vond het een fijne band die lekker plakte op de weg.....
|
|
||||
|
||||
![]() Leuk bandje voor redelijk geld. Heeft Toyo niet wat in die maat? Is meestal ook wel goed en niet te duur (in de Proxes)
|
|
||||
|
||||
![]() leuk bandje als het droog is, maar waardeloos in de regen
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja die verhalen hoor ik ook alleen maar over de A539 Zogenaamd de opvolger van de legendarische A008 maar ze hebben totaal geen sleufjes om water af te voeren . Meer een roadlegal slick En aangezien het 50-50 is qua droog-regen |
|
||||
|
||||
![]() 50-50 qua droog regen klopt niet helemaal natuurlijk:
't schijnt (volgens KNMI) maar een procent of 5 (!) van de tijd te regenen in Nederland. Maar goed: 't wegdek blijft vervolgens wel 50% van de tijd gewoon nat.
|
|
||||
|
||||
![]() En nat is niet droog sjam pelleboer
![]() |
|
|||
|
|||
![]() dank voor alle reactie's !!
maar als je met de regen geen (lees weinig) grip hebt dan kan ik het beter niet doen denk ik want rij met regen ook wel stevig door ![]() mijn eerste banden keuze was toyo (t1s/r maar die is er niet in die maat ![]() zoek iegenlijk iets met een V groef maar die komen er niet uit op die banden site ? iemand een beter idee ?? gr. Martijn |
|
|||
|
|||
![]() Regenband: Uniroyal Rainsport 1, of niet Gert?
Ook prima als het droog is..
|
||||
|
||||
![]() Ik zweer by Uniroyal Rainsport ja
|
|
|||
|
|||
![]() ik heb geen ervaring met uniroyal maar ben wel benieuwt !
maar verder is er niet zo vel keuze in die maat volgens mij ? gr. Martijn |
|
||||
|
||||
![]() Zo te zien niet leverbaar in Rainsport
|
|
||||
|
||||
![]() Continental Sportcontact, supergoed bij droog en nat ...
|
|
|||
|
|||
![]() is ff informeren wat die conti's gaan kosten ?
bedankt voor de info ![]() gr. Martijn |
|
||||
|
||||
![]() Goodyear F1 is ook stoer V groefje. Krijg je een heel mooi watergordijn van achter je auto
![]()
|
||||
|
||||
![]() 185-50-14 minerva super 69,- @ F1center assen (prijs incl montage en balanceren)
met droog goed en met nat redelijk... en natuulk strakke prijs ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik noem ze altijd yokodrama's
|
||||
|
||||
![]() dea008 zowel droog als nat glijden (te harde compound)
rest van yokohama is knap waardeloos. goodyear slijt harder dan je lief is en grip is twijfelachtig . conti sportcontact fijn bandje ,goede grip op droog en redelijk op nat ,beetje prijzig alleen . toyo proxes zowel de s als de r niet super op dwars stabiliteit . pirelly p700,stompzinnig fijn bandje voor achterlijk weinig geld uniroyal rainsport ,heb ze ooit als test set gehad via conti(leverancier en producent van ,uniroyal,semperit) zekkers een fijne band voor niet al te veel
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |