![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Vraagje twijfel nog een beetje welke velgen ik mooier vind staan. Misschien kunnen jullie mij je mening geven? De S4 velgen zijn met dank aan Sixpack! AC Schnitzers of S4 velgen. Groeten Steven |
|
||||
|
||||
![]() S4 lijken mij Super !
|
||||
|
||||
![]() s4 for sure!!
|
|
||||
|
||||
![]() S4 is verre van orgineel tegenwoordig.........Nadeel van die Schnitzers is dat je die rode remklauwen en dat geel achter zo goed ziet........Maar die Schnitzers zijn wel orgineler..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Ben het met je eens chrid dat je S4 meer ziet !
maar het staat er toch super onder icm de kleur en de auto !
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat de S4 velgen verre van origineel zijn heb je gelijk in, maar toch vind ik ze nog steeds wat hebben. De foto is slecht genomen (snel,snel) normaal zie je dat gele niet, dat gele is nog overblijfsel oude eigenaar (moet nog gespoten worden) rode remklauwen vind ik zelf wel oke! Maar tot zo ver bedankt voor de reakties, wil nog wel een paar meningen horen. Ga ik snel de auto wassen en goede foto plaatsen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik twijfel over welke velgen onder welke auto, dus onder de cabrio of onder de "dichte" golf1!
|
|
||||
|
||||
![]() Die S4's lijken goed.................maar ben persoonlijk ook wel gecharmeerd van de Schnitzers.
Verkopen die AC's ?? Grtz............... LRR
|
||||
|
||||
![]() Die AC's staan em goed, maar die S4's staan em gewoon beter
![]()
|
||||
|
||||
![]() S4tjes zijn helemaal top, dus "doe mij die maar"
|
|
||||
|
||||
![]() lijkt mij duidelijk... s4
|
|
||||
|
||||
![]() AC fo Shizzle my nizzle......of zoiets.
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
|||
|
|||
![]() C4's zijn zoooooo 2003/4,
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() S4,S4,S4,S4,S4....!!!! Staat echt super gaaf onder je wagen, en inderdaad die gele rommel weg halen...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() S4 voor mij ook, het is dat ik nu BBS'en heb anders had ik mijn setje S4 ook afgemaakt en niet verkocht, echt top velgen! Ook vet b.t.w dat ze rondom 8J zijn |
|
||||
|
||||
![]() Ik zou zeggen AC Schnitzer! Heb er zelf een jaartje met veel plezier mee rondgereden, en het blijft origineel!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heheh oeps C=S natuurlijk....wat ik ermee wil zeggen is dat je de S4 enorm veel ziet, begrijp me niet verkeerd vindt het een mooi wiel maar ben ze een beetje zat nu. ![]()
|
||||
|
||||
![]() S4 is tijdloos, die schnitzels zijn goed voor de winter
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() de schnitzels zeker te weten, randen gepolijst en hart grijs of iets dergelijks