![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben Naar Het Zuid-Westen Van Engeland Geweest, Newquay en Perrenporth Erg mooie Stranden en Surf.
Hier een paar Fototjes, Als iemand anders nog mooie VW Strand fotos heeft, Hier plaatsen AUB! ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() WOW Stoere foto's hoor, blijft leuk deze combo, strand, VW en surf
![]()
|
||||
|
||||
![]() het is daar wel de scheisse!!
volgend jaar toch maar eens een weekje die kant op. als het goed gaat zijn karl & sue (van die samba op steiners) daar dan beheerders van een camping.
|
||||
|
||||
![]() Wow , Camping life klinkt goed, moeten we ze wel te vriend houden.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit..mag je daar langs het strand ook pitten in je bus????
|
|
||||
|
||||
![]() Nee, nergens anders dan op een Camping, maar Onze camping was tegenover een ander strandje, maar niet zo groot als deze.
Hier nog een mooi plaatje van de omgeving op vakantie... ![]()
|
||||
|
||||
![]() @alexdundee...heb jij nou engels kenteken???? leg uit svp??
|
|
||||
|
||||
![]() Hij woont in York UK...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedankt Bien...
|
||||
|
||||
![]() @Bien and Dundee...duidelijk nu!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() leuke foto's man... ik zat ook ook aan de zuid-west kust van de zomer maar had toch voornamelijk kiezels... pebbly beaches, die liggen echt verrot zeg :p
wel ook veel mooie bussen gezien. sowieso veel mooie auto's, zijn britten wel goed in geloof ik
|
||||
|
||||
![]() Quote:
yep. het is nog niet 100% zeker dat ze de job krijgen, maar als het door gaat gaan ze een half jaar in hun panelvan wonen!! ![]() zou wel cool zijn om met een boel luchtgekoelde freaks een bepaalde week te prikken om die hele camping daar vol te zetten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie foto's Alex!
Strand en vw's gaan goed samen! |
|
||||
|
||||
![]() Dit is bij het strand en niet erop :frown: (tijdens de Domburg surf classics), maar wel bus en boards!!! :biggrin:
![]()
Last edited by vwcrewcab : 17-09-2005 at 11:37. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zijn toch alleen maar boards ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zou 't bijna vergeten. ![]() M'n eigen bus in de Pannen (Belgie) in juli 2004. http://photos1.blogger.com/img/267/...lgie2004-06.jpg ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wij stonden op gras, maar kunnen nu nog steeds zand in de Bus vinden op de gekste plaatsen, moet wel erger zijn als je gelijk van het zand in je bus stapt! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik stond daar in het zand maar dat was wel een mix met beton of iets dergelijks.
Je kon er niet 1-2-3 in wegzakken. Ik ben daar terecht gekomen omdat dit een camper plaats was op de kamping. Ik mocht er ook geen haringen in de grond (zand) slaan. Yeah right... ![]() ![]() 6 maanden later heb ik het hele interieur eruit gehad. Ik ben heeeel veel zand tegengekomen. Hiervan hangt natuurlijk al veel van de vorige eigenaar zijn geweest (maak ik mezelf nog steeds wijs) :biggrin: |