![]() |
|
||||
|
||||
![]() Voorlopig voor mij geen gekke projecten meer maar met de vissie op een eigen huis en een bedrijfshal kan ik alle centjes wel goed gebruiken.
Het moet allemaal niet weg, maar mag weg van me omdat ik er het eerste jaar toch niets met ga doen. De BBS Le Mans: Maten: 8.5 en 9.5 x18 Et: 25 Steek: 5x100 Banden: Toyo proxis (ongeveer 8000km gereden) Ze worden terug uit elkaar gehaald voor de toekomstige koper en helemaal terug gepolijst zodat ze er terug uitzien als op de volgende fotos: ![]() ![]() ![]() Vraagprijs 2500 euro De Motor 2.0 16v met +- 250Pk en +-300Nm: Het is dus vol groep A KitCar motor die max 8900 toeren draait. De cilinderkop ligt er schuin op hierdoor pakt de motor beter op en is de verbranding beter ook loopt de motor bovenin beter op deze manier. De kop is geflowed en heeft titanium stoters met 6 mm kleppenstellen (8 mm standaard). De nokkenassen zijn 296 graden met 13.2 mm lift verstelbare nokkenas poelie en 1.4 mm opening in BDP. Stalen koppakking, gesmede zuigers, speciale drijfstangen. Er zitten titanium kopbouten in op 100 nm.Krukas is "standaard" ivm het hoge koppel . de boring en slag van het blok: 82 X 94 het onderblok dat gebruikt werd: ABF het ultime koppel ongeveer bij 7400 omw (ligt ook aan de afstelling) de compressie: 1 ; 12.9 De setup is met 4 of 8 injectoren maar die worden nooit gebruikt alleen in rallycross
Extreem is net niet extreem genoeg GR Koen ![]() Last edited by Dubtechnologies : 20-10-2005 at 08:59. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bij het blok zit ook nog een afgedraaid vliegwiel, nieuwe koppeling en drukgroep. Het is dus compleet om in te bouwen en te rijden. Blok is gereviseerd geweest nadat het ut de kitcar kwam sindsdien geen km meer gereden. Prijs Blok: 8500 euro De versnellingsbak: Drenth Klauwbak, 6 versnellingen. Geriviseerd, met sper. ![]() Prijs bak: 5500 euro Blok + Bak: 13.000 euro Mensen die interesse hebben in de spullen kunnen contact met me opnemen via meel. ![]() Indien de motor verkocht is dan heb ik nog een uitlaatspruitstuk 4-2-1 van supersprint liggen compleet ingetaped dat weg mag.
|
||||
|
||||
![]() off-topic verwijderd
|
|
||||
|
||||
![]() up voor koen
|
||||
|
||||
![]() niemand interesse in serieus spul?
|
||||
|
||||
![]() bump