![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Heb dit jaar op de bugshow de bestuurder van deze T2 een beetje leren kennen:
![]() Ik heb met hem een weddenschap aangegaan, just for fun, ik zou volgend jaar op de bugshow met mijn T2 lager hangen dan de zijne ![]() ![]() ![]() Dus, als er mensen zijn die denken dat hun T2 lager ligt, iemand kennen en_of een fotootje hebben, laat het me weten!!!! Nb: je moet weten dat ook hij zijn wielkasten binnenin heeft uitgeslepen :biggrin: :biggrin:
__________________
Een vrouw doet een man vele zorgen vergeten...die een vrijgezel niet heeft... |
#2
|
||||
|
||||
![]() Hier nog een fotootje:
![]() Zij die met een T2 rijden zullen wel begrijpen als ik zeg dat dit busje wel erg laag ligt ![]() ![]()
__________________
Een vrouw doet een man vele zorgen vergeten...die een vrijgezel niet heeft... |
#3
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij staat dat busje niet voor niets op rode platen..
Jens
__________________
KCN regio Fryslân |
#4
|
||||
|
||||
![]() Dat is idd
![]() ![]() Zou hier nog mee te rijden zijn??? Ziet er wel gaaf uit, alleen denk ik dat het bij jou bus er nog gaver uitziet omdat die voor de rest er ook gaaf uitziet ![]()
__________________
Grt Frederic. Quote:
|
#5
|
||||
|
||||
![]() De man beweerde dat hij er zo al 4OOOkm mee had gereden, lag wel keihard maar het reed goed zei hij
![]()
__________________
Een vrouw doet een man vele zorgen vergeten...die een vrijgezel niet heeft... |
#6
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zal hij ook wel regelmatig met z'n kop tegen het dak zitten :biggrin:
__________________
Grt Frederic. Quote:
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Waarom heeft ie rode letters? oud type kenteken???
|
#8
|
||||
|
||||
![]() heb hem zien rijden in spa, zat nog 2 man in vanachter en kon bijna nergens over op de camping.
Is wel knap, ma toch iets te veel voor nog te kunnen gebruiken. en daaar zit toch de fun he ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() logisch dat je dan je wielkasten van binnen uit moet slijpen.
Op zich moet het wel kunnen ,ik vraag me alleen af hoe hij zo laag komt ,Met dropped spindles en rasterplaten denk ik. Achter moet je een flink stuk uit je chassisbalk halen en mogelijk verzette veerplaten gebruiken. zijn er geen fotos van de onderkant genomen ?wil wel es zien hoe eea in elkaar steekt |
#10
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ikzelf heb vanachter meer dan 3 centimeter uit het chassis moeten slijpen om de cardanassen door te kunnen laten, maar mooi u profieltjes ingelast en dan afgekit en rutex over dan...En voorraan klein stukje om de spoorstangen door te kunne laten. En ja, voorraan rasterplaten en dropped spindels, en dan heb je in theorie??? 4 centimeter dat je nog kan zakken??? ![]() ![]()
__________________
Een vrouw doet een man vele zorgen vergeten...die een vrijgezel niet heeft... |
#11
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is het Duitse oldtimer kenteken, net zoals wij de blauwe platen hebben, hebben hun rode letters ipv zwarte ![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]() Gasten stonden naast ons op de camping, kan alleen maar zeggen dat ik het dood zonde vond/vind van die dubbeleschuifdeurbestellert. Elke keer schuren over de grond... Leuk maar je kunt het ook overdrijven he!
|
#13
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sorry Klaahaasje, daar sla je de plank ff mis! Dit zijn Duitse handelaarsplaten, net als wij in Nederland groene platen hebben. En het lijkt mij sterk dat hij daarmee buiten Duitsland mag rijden. Met de groene NL platen mag je ook niet de grens over ![]() Het kenteken wat jij bedoelt heeft zwarte letters maar eindigt met een H, van historisch ![]() Greetz Ron
__________________
Veni vidi velcro..... Ik kwam, zag, en bleef hangen |
#14
|
||||
|
||||
![]() Quote:
niet mee eens..duitsers hebben de mogelijkheid om met een "07"nummer te rijden..dit is ahw een soort van "handelaarsplaat voor oldtimer bezitters" dwz dat je één setje platen hebt met een kentekenbewijs, welke je op verschillende oldtimers kunt gebruiken(max.10 verschillende) hierbij heb je een boekje waarin je je ritten moet vermelden. je mag echter max. 25 kilometer vanaf je huis weg, én naar treffens, ed.. |
#15
|
||||
|
||||
![]() Super zo laag, rijcomfort maakt niet uit man als het maar laag is succes met het verlagen van je bus. Vond het wel een cooolll busje!!!
__________________
Het kan nooit laag genoeg zijn ![]() |
#16
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja zou kunnen. eingelijk zou je de gehele vooras omhoog moeten halen om je originele confort te behouden ( en je wielgeometrie , bij rasterplaten gaat je wiel naar achteren en daardoor duikt ie meer in de neus)., is alleen moeilijk te realiseren omdat je dan binnenin veel moet weghalen cq verstevigen. heb het volgens mij eens gezien bij een t1 waar ze de gehele as omhoog gehaalt hadden. Hoeveel zou je maximaal uit je chassisbalk kunnen halen ? een cm of 5 moet volgens mij wel kunnen als je er een goed dik u profiel in last. Oja vergeet niet dat wanneer je je spatbord voor uitslijp en verhoogt dat je dan ook je deur moet veranderen . De balk onderin je deur moet nl ook omhoog omdat deze boven het wiel/spatbord zit. Kweenie of je dat boek hebt over "how to modify volkswagen bus " maar daar staan wel wat fotos in van mensen die hun spatbord verhoogt hebben . succes met je project en hou ons op de hoogte !! Last edited by lowrider : 19-09-2005 at 18:21. |
#17
|
|||
|
|||
![]() @ Lowrider
Kweenie of je dat boek hebt over "how to modify volkswagen bus " maar daar staan wel wat fotos in van mensen die hun spatbord verhoogt hebben . Graag wat meer info over dit boek!!! bvd, justin H |
#18
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Goed geraden ,je mag 4 nieuwe ballen trekken ![]() ![]() ![]() ![]() |
#19
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb niet tot tegen de deuren moeten uitslijpen hoor, aangezien mijn vooras ingekort is, kan ik zo een 7 tal centimeter van de rand blijven he... ![]() ![]()
__________________
Een vrouw doet een man vele zorgen vergeten...die een vrijgezel niet heeft... |
#20
|
||||
|
||||
![]() NIET ZOALS DEZE DUS:
![]() Splitje van RadikalBugz op Bugshow 2005... ![]()
__________________
Een vrouw doet een man vele zorgen vergeten...die een vrijgezel niet heeft... |