![]() |
|
||||
|
||||
![]() ben zelf niet geweest...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() me neither....
net terug van vakantie, had gister al 1200km gereden.. geen zin om er nog eens 350 bij te doen vandaag... maar ik wacht op de fotoooss...
|
||||
|
||||
![]() net terug, erg cool, mooi klein gezellig gebeuren met erg veel mooie auto's
vooral die golf 1 vr6 vond ik erg mooi ook al was die nog niet af, en die cabrio...tja mooi daggie dus ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja was `t een mooie cabrio??
|
|
||||
|
||||
![]() ik ben ook wel benieuwd
@ berendd kan het kloppen dat ik je gisteren in duitsland bij munster gespot heb op de autobahn?, ik ken je niet maar ik dacht: "huh? oude passat>trunksociety sticker> hmz.. volksforum. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik ben er ook geweest was super mooi wee...
veel auto's en ook mooiuh weer een paar nieuwe en zoals dus die muis grijze golf 1 vr6 en die cabrio ja die was echt super bijna geen worden voor zo mooi. gr frank |
|
||||
|
||||
![]() deze 2 dus.............zijn ook de enige 2 auto's waar ik een foto van gemaakt heb.......... Die cabrio sloeg alles..........super glad in de lak.........alles chroom...... Die grijze was wat minder mooi gespoten............maar voor de rest een dikke type 1........... Last edited by chris : 14-08-2005 at 15:43. |
|
||||
|
||||
![]() Het was weer een leuke meeting, goeie lokatie, en gewoon veel kwaliteit... Veel onbekende auto's voor mij... En weinig entree (5 euro :p
![]() zal even kijken of de foto's gelukt zijn... ![]() waar kan ik die foto's even kwijt? er is nog geen MIVW gallery(of whatever)
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 Last edited by Tommy : 14-08-2005 at 16:01. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en hier ergens waren ook de batterijen leeg... en toen had ik nog niks van de belgische hoek op de foto... en dat was wel de moeite waard!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zou erg goed kunnen, was daar lekker aant knallen, kwam net terug uit Zweden. :biggrin: reed jij mij voor bij of ik jou? en in wat voor auto reed je?
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vette foto's! @ berendd: ik kwam je achterop en ging je voorbij, ik zat bij m'n pa in een zilvergrijze almera (kuch :p ) we kwamen terug van het bergrennen in duitsland. (hillclimb)
We zeiden nog "rustig van z'n oude dag genieten is er niet bij voor die passat" ![]() maar ja, genoeg offtopic. |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
almera sedan ofnie, tijdje in de buurt gereden was op de weg richting enschede. ik was het tankstation aan het zoeken wat op de kaart stond... dus ik reed een beetje rustig ![]() jullie waren eenvan de weinige nederlanders die me voorbij gingen, raar..... wel klagen over flitspalen maar niet doorrijden, raar volkje. nu on-topic weer. mooie meeting geweest zo te zien, maja was niet anders dan verwacht.
|
||||
|
||||
![]() aangezien ik zelf erg met mn verlaging loop te kl*te de laaste tijd, ben ik nu eens extra op gaan letten
nu was de meest opvallendste toch wel die grijze polo met dat beige porsche interieur, die gast had serieus gewoon een paar stalen pijpen als achter "vering" helaas geen foto's van...maar alles behalve comfortabel :p ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en ook niet zo veilig ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ow nu zie ik de foto pas... das die polo met airride
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee echt..gewoon een stalen pijp zat er achter als "schokbreker" ..niet normaal... *EDIT* of die kussens zaten helemaal bovenin, dat ze helemaal bovenin die bak zaten....maar zag er gek uit... |
|
|||
|
|||
![]() nee echt, hij heeft gewoon airride, dan zal de balg wel hoog bovenin hebben gezeten en kon jij die net niet zien.... cleaned.be member is het...
|