![]() |
|
|||
|
|||
![]() Kent iemand een adres daarvoor? Het liefst in Zuid-Holland. Maar als het echt loont wil ik best mn stoelen ergens eens inleveren. Ik wil dat het er weer goed uit gaat zien. Het leer is gewoon versleten. Nieuw laklaagje is gewenst, of iets anders...
Dus mocht iemand een bedrijf of persoon kennen, gaarne melden. Ben ook benieuwd naar anderen die dit hebben gedaan natuurlijk. |
|
||||
|
||||
![]() Bel Dr Vinyl ff;
DR VINYL Een vriend van mij heeft daar zijn lederen bekleding van zijn renault 5 baccera laten herstellen en is er zeer over te spreken, ze komen zelf bij je langs om te kijken naar de "schade".... Klik op nederland, kijk bij diensten en dan bij leer reparaties. Ze maken o.a ook een gescheurd dashboard... Echt ff de moeite waard om te bellen. Succes en laat ff horen wat je doet. |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb Dr Vinyl gebeld. Die behandelen alleen kleien plekjes zei de beste man tegen mij. Compleet interieur laten behandelen cq spuiten zou te duur worden. Hij begint er gewoon niet aan. Heb ik dus ook geen moer aan. Misschien bel ik zo wel een andere vestiging. Eens zien wat ze daar zeggen. Dit was overigens de vestiging in Dordrecht.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hmmm das vreemd.... Normaal deden ze wel hele stoelen, ze doen zelfs hele bankstellen!!! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb geïnformeerd bij Marcoleer en bij overbeeke-carstyling (zit Wouter hier ook?). Het is afhankelijk van wat Marcoleer zegt. Ik heb op 1 paneel namelijk nogal wat beschadigingen. Is de prijs te hoog. Dan ga ik voor overbeeke-carstyling. Ik heb vaker met dat spul gewerkt, en dat is eigenlijk ook wat ik zocht. € 202,- voor een net nieuw interieur, dat heb ik er wel voor over. En als ik er een inkoopactie met korting van kan maken, dan ben ik helemaal klaar
![]() |
|
||||
|
||||
![]() 202 euro is niet duur!!!
|