![]() |
|
||||
|
||||
![]() hey luitjes,
ik zit nu worthersee 2006 te boeken... ik kan iets boeken aan de klagenfurtherstrasse in karnten.. is dit een goede plek en redelijk in de buurt of is dit niks??? bedankt groetjes Johan...
|
||||
|
||||
![]() ik heb even op een kaartje zitten kijken en nu ligt het gene waar wij zouden kunnen gaan zitten rechts boven in klagenfurtherstrasse iets boven velden...
lijkt mij een mooie plek... http://www.xs4all.nl/~kassiesa/fiek...ee3564x1176.jpg
T1 panel 1964 In restauratie Kever 1303 1973 Sold Golf 1 LS 1.8 DX 1981 Last edited by vwjopie : 27-08-2005 at 20:49. |
|
||||
|
||||
![]() ik zou zo niet weten waar dat is ? heb je er geen kaart bij ?
![]() ![]() wij hebben nu 3 jaar in veldn gezeten en dat beviel super !!!
|
||||
|
||||
![]() kaartje staat erop jasper
![]()
|
||||
|
||||
![]() haha maar nu kan ik de straat niet vinden
![]()
|
||||
|
||||
![]() ja gevonden ! ik zou zelf iets in velden of reifnitz zoeken !
zit je toch wat dichter overal bij !
|
||||
|
||||
![]() ik heb even een routeplanner gemaakt :p en het is 22 minuten rijden dus das goed te doen...
heb gelijk maar geboekt lijkt me niet verkeerd... al 2 jaar aan het dromen van de see en nu dus geboekt voor het eerst... zag dat je vanaf november kon boeken voor worthersee zelf moet ik dit ok doen of hoe gaat idt verder in zijn werk???
|
||||
|
||||
![]() nou als je met je auto in reifnitz wilt komen moet je een ticket bestellen !
kost geloof ik 38 euro of zo en die krijg je thuis gestuurd voor mei , daarbij zit ook een ticket waar je reifnitz te voet mee ik kan en dus niet hoeft te betalen ... en verder niet vergeten je gevaren driehoek je verbandtrommel en je fluor hesje en je gordel om te doen ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ok dan dus het is wel wijs om die kaarten te bestellen...
we gaan met 4 man en 2 auto's hoeveel kaarten moet je dan bestellen??? 2 kaarten omdat je met 2 aut'os ben of 4 kaarten omdat je met 4 man ben???
|
||||
|
||||
![]() 2 kaarten omdat je met 2 auto´s bent en dan wel vermelden dat je met 2 man in de auto zit !
|
||||
|
||||
![]() Is prima plek, zoals je al kunt zien doorgaande weg door velden.
Hebben nu 3 jaar in velden gezeten (augsdorferstrasse) andere kant van velden, heerlijk rustig en prima te rijden naar reifnitz
|
||||
|
||||
![]() ok dan mooi zo...
dan gaat ik het daar ook wel naar me zin hebben... zodra ik kaarten kan bestellen zal ik dat ook gelijk evn gaan doen... bedankt voor de tips...
|
||||
|
||||
![]() Vorig jaar hebben wij ook aan de Klagenfurterstrasse gezeten in Hotel Barry Memle. Helaas werd je daar gestoord van de dronken duitsers die daar laveloos aan de kant van de weg zaten.
Afgelopen jaar in een klein dorpje in Göritschach. Met kids was dit heel fijn. Planning is volgend jaar weer in Velden.
|
||||
|
||||
![]() das waar wij dus ook zitten alleen dan in de vakantie huisjes niet in het hotel...
|
||||
|
||||
![]() Als je in Barry Memle zit zorg er voor dat je je auto('s) voor de deur van je huisje kan parkeren. Vraag vast of je een parkeerplaats kan reserveren. De grote parkeerplaats is altijd vol.
|
||||
|
||||
![]() ik heb er 2 parkeerplaatsen bij gereserveerd...