![]() |
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() staat al minstens een jaar te koop volgens mij
|
|
|||
|
|||
![]() Deze staat nog niet zo lang te koop. Ik ben er pas wezen kijken en heb 'm niet gekocht. Aardige jongen overigens, die 'm verkoopt.
Puntsgewijs wat dingen die mij opvielen: - plaatjes ingelast boven beide achter wielkasten - niet originele spatbordverbreders. rechtsachter hangt los, héél veel roest aan het scherm. - gat in de wielkast rechtsachter (je kijkt vanuit de kofferbak op de band) - beginnende roestplekjes op achterklep, onder de ruit - klein deukje in C-stijl links - grille zit er niet lekker in. Grille is een beetje kapot, net links van het logo - achterin alleen links een gordel, hierdoor ontbreekt het blauwe afdekkapje in de blauwe hoedenplankdrager (waarvan ook de 'klemmen' voor de hoedenplank afgebroken zijn) - bestuurdersstoel is enorm doorgezakt. Zit alsof je op een plank op de grond zit - bak gaat erg lastig in de 1e versnelling - relatief lage km stand (ergens in de 2 ton, voor een 30 jaar oude auto) - onderhoudsboekje erbij, niet altijd ingevuld maar wel vaak. - staat te koop vlak bij de dealer die 'm origineel heeft geleverd, en volgens mij zelfs als demo heeft gehad Bijzonder ding omdat het inderdaad één van de oudste in NL is (7 september 1983), maar vooral de hierboven beschreven roest en de versnellingsbak hielden mij tegen om 'm te kopen. edit: maar het zou wel zonde zijn als ie gesloopt gaat worden. Eigenlijk verdient ie het om opgeknapt te worden (en helemaal origineel te laten). Last edited by Berrychello : 12-02-2014 at 10:12. |