![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bij deze te koop aangeboden, mijn Golf 2 GTI uit 1984. Niet eens met de prijs, of geen interesse? Geen reactie!
Locatie: Doetinchem Prijs: €900,- Tijdje terug deze GTI overgenomen, bleek veeeeel meer mis mee te zijn dan mijn was verteld. Ben uitgekeken op oude VW's, dus deze mag weg. Minpunten: - Start slecht, ligt aan de kabelboom; - Motorsteun bij versnellingsbak kapot, nieuwe krijg je erbij; - Klepdekselpakking lekt, nieuwe krijg je erbij; - Wiellager rechtsachter moet vervangen worden, heb er 2 bij; - Hemelbekleding ligt onder mijn bed ipv in de auto, is in perfecte staat; - Roest onderaan de deuren; - Hammerite zwarte lak, erg slordig gedaan. Wat al wel gedaan is aan deze auto, is het opfrissen van de kabelboom aan de binnenkant. Handbediende ramen en spiegels teruggeplaatst, startonderbreker verwijderd. Een origineel GTI interieur (helaas nét niet periode correct) geplaatst, c-stijlen moeten teruggeplaatst worden omdat de hemel er nog niet in zit. Bougies en bougiekabels zijn vervangen. Vandaag vol goede moed mijn pakketje geopend met een nieuwe kabelboom, bleek dit helaas de verkeerde te zijn. ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Hemel ook los te koop??
|
||||
|
||||
![]() Ja voor 900 euro.
![]()