![]() |
|
|||
|
|||
![]() Waar kan ik voor een golf g60 de wielkuiplijsten kopen en de dunne lijsten voor op de deuren en panelen?
Liefst imitatie omdat het dan betaalbaar nieuw is. En weet iemand ook prijzen? |
|
|||
|
|||
![]() volgens mij verkoopt golfparts in stolwijk ze !
ori randen kosten daar 45 euro per wielboog als ik me niet vergis !? gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() Volgens mij kosten ze bij de dealer 30 ex p/s.
|
|||
|
|||
![]() Dat dacht ik dus ook Mel, maar goed. Mocht de karresorie doorgaan dan zal ik even serieus gaan rond bellen bij wat leveranciers op mijn werk.
Ging er vanuit dat iemand hier het ook wel zou weten eigenlijk. |
|
||||
|
||||
![]() g60 lijsten bij de dealer zijn volgens mij een stukje duurder dan 30 euro...
|
|
|||
|
|||
![]() jurgen santana ...graag uw antwoord
|
|
||||
|
||||
![]() voor €60 en achter €80, iets in die richting. Achter is in elk geval wel duurder
|
|
|||
|
|||
![]() Voor en achter 42 euro pst
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Laatste keer dat ik keek waren ze achter 68 Euro ex BTW. Voor iets rond de 42 Euro ja.
|
|||
|
|||
![]() Ok, maar dan praten we nog niet over de dunnen lijsten op de deuren ( 3drs) en achterpanelen.
Weet iemand daar ook prijzen van origineel. |
|
||||
|
||||
![]() He Ron,
Als iemand de onderdeelnummers heeft kan ik ff kijken of het de moeite waard is dat ik ze voor je regel via de dealer met korting, tenzij er maar 10% oid dergelijks op zit.
|
|||
|
|||
![]() Eventueel heb ik zelf ook wel wat korting daar
![]() Maar we kunnen het altijd proberen, mocht ik er niet uit komen zal ik je even wat nr`s door mailen. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zit bijna niks op.
|
||||
|
||||
![]() dacht ik al ja...helaas
|
|||
|
|||
![]() Heb nog wel een andere weg dan de dealer en toch origineel.
Zal hun morgen even bellen als ik er aan toe kom. Weet iemand de bestel nr`s of kan ze voor mij opzoeken? Gaat om 4 wielkastlijsten. de dunne lijsten rondom met gti logo voor een 3drs. Dan kan ik hun dat morgen zo geven. Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
![]() Heb alleen de bestel nummers en prijzen van de wielkastlijsten, heb ze namelijk vorige week ook nog besteld bij de dealer.
Afdekrand voor wielronding links voor : 191 853 717 D Prijs: €44.10 ex BTW Afdekrand voor wielronding rechts voor : 191 853 718 D Prijs: €44.10 ex BTW Afdekrand voor wielronding links achter : 191 853 817 D Prijs: €72.10 ex BTW Afdekrand voor wielronding rechts achter : 191 853 817 D Prijs: €72.10 ex BTW En na mijn weten zijn de dunne GTI stootlijsten niet meer te verkrijgen bij de dealer, maar ik kan `t mis hebben. |
|
|||
|
|||
![]() Helemaal top, zal het vandaag even uitzoeken.
|
|
||||
|
||||
![]() Je hebt nu de wiellijsten en de lijstjes op de deuren, maar heb je niet de sideskirts nodig die op de dorpels zitten ??
Ze zijn wel nog te krijgen bij de dealer.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat klopt, en is wel zo netjes om deze ook meteen te vervangen i.v.m. kleurverschil Dorpelverbreding links 191 853 851 prijs: 40.70 ex BTW Dorpelverbreding rechts 191 853 852 prijs: 40.70 ex BTW |
|
|||
|
|||
![]() ik heb er nu dikke lijsten op zitten en en wil alles na g60 lijsten
past dat gewoon met de gaatjes enzo ik heb al origineel sideskirt maar moet alleen 4wiellijsten en dunne strippen die zijn dus verkrijgbaar bij de vw dealer als ik het goed las allemaal gr.matijs