![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat moet ik aan passen om op motor Fiets carbs tegaan
Rijden Zo wel technies als electies |
|
||||
|
||||
![]() Lage druk brandstofpomp kopen, de originele niet aansluiten of aanpassen. Anders komt er te veel druk op het systeem.
Ontsteking word ouderwets contactpuntjes... Inlaatspruitstuk maken, het liefst met de originele rubbers van de motorfiets. Dat is het meeste bulletproof en weet je zeker dat het niet loskomt. Er is hier veel info over te vinden, zelfs een compleet topic van. |
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() .
Caddyke...... Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 12:57. |
|
||||
|
||||
![]() Oké heb complete inlaat gekocht en brandstofdruk regelaar
Welke druk is ongeveer gewenst |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja dat kan ook. Ik ken de vw blokken niet zo goed. Ik had het op mn golf 1.1 met de originele onsteking. Op mn opel 16v met contactpunten, later vervangen voor een hallgever. (gti onsteking verbouwt) Die drukregelaar kan ook, het is maar net wat je zelf makkelijk vind. |
|
||||
|
||||
![]() Oké ik heb een aee hoe zit het dan met de ontsteking
|
|
||||
|
||||
![]() Ik weet niet hoe oud je polo precies is, maar neem dit even mee in je voorbereiding:
Vanaf bouwjaar 1996 ben je verplicht een kat en lambdaregeling te hebben voor apk. Als dat niet het geval is: afkeur. Met carbs wil je geen kat en een lambdaregeling is niet nodig(als het al kan). Als je een 1995er hebt: Carbs zonder kat, want dan mag je een hogere CO hebben. Dit heeft niets met een aanduiding op het kentekenbewijs te maken. Bouwjaar is bindend.