![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb hier een setje BBS doppen liggen, ben er vrij zeker van dat ze van RS zijn.
voorbeeld foto: ![]() de lak van de zeskantige doppen valt er af, en dat is kunststof, ik dacht dat deze altijd van metaal was, aangezien ze wel ens gepolijst worden dus klopt dat wel? zijn wel echt oud en overal staan onderdeelnummers op en bbs logotjes enzo, dus lijkt me geen chineze namaak maar gewoon echt. heb de zeskant sleutel van de foto er ook bij in zeer goede staat. kan iemand bevestigen dat het van een RS is, en wat is de waarde? |
|
||||
|
||||
![]() Als ze van kunststof zijn ze waarschijnlijk van Rm's
maar ik gok dat je de onderkant bedoeld? heeft die zwarte schroefdraad? |
|
||||
|
||||
![]() zal straks een aantal foto's maken, zit een zwart kunstof systeempje achter, geen schroefdraad. maar de doppen zijn zelf ook van kunststof
|
|
||||
|
||||
![]() zijn in goede staat maar moeten wel gespoten worden,
zwart/chrome logos zijn er bij. hoop dat iemand me er wat duidelijkheid over kan geven want wil ze verkopen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() van BMW dacht ik, geen RS
denk een tientje of 2 ? |
|
||||
|
||||
![]() oh oke, maar dat zijn dan ook specifieke bmw velgen? ik dacht dat de BBSen die onder een bmw geleverd werden ook bijvoorbeeld gewoon RS of RM waren.
maakt ze wel lastiger te verkopen als het alleen specifiek voor bmw velgen is. |