![]() |
|
||||
|
||||
![]() * Grille met "Diesel"-embleem - metalen strip is "Polar silber", ofwel LA7V; een paar lipjes afgebroken, scheurtje in VW-logo - € 25.00
* Slotplaat: donkergrijs met roestplekken, er zit een knik in het verticale middendeel, laat zich wel goed monteren; van het slot ontbreekt het veertje - € 10.00 * 2 koplampen, de reflector van de ene heeft een randje roest onderin - € 15.00 * Verder nog: 2 achterlichten, zonder de fittingen, maar met de rubbers en alle boutjes. Standaardkleuren, in prima staat; rechts is een Hella, links een Frankani - € 15.00 De prijzen zijn vraagprijzen, elk fatsoenlijk bod is welkom. Last edited by Erik Baas : 08-02-2013 at 23:37. |
|
||||
|
||||
![]() Vergeet ik helemaal te vermelden dat ik ook nog een claxon te koop heb, origineel en wsch. 28 jaar oud: € 5.00.
|
|
||||
|
||||
![]() Het "DIESEL"-embleem is ook los te koop; bieden aub. via PM of e-mail.
|
|
||||
|
||||
![]() Laatste "uppie" voor de complete grille, anders gaat het diesel-embleem los weg. Bieden aub. via PM of e-mail (excl. verzendkosten, want die weet ik pas als het pakje wegbreng).
|
|
|||
|
|||
![]() hoeveel voor alleen de Diesel embleempje?
|
|
|||
|
|||
![]() zijn de afdekplaatjes voor de zijknipperlichten te koop ?
|
|
||||
|
||||
![]() Dat zijn "CL"-emblemen, die komen wel te koop, maar pas als ik de nieuwe zijclignoteurs gemonteerd heb (en dat is pas als het buiten flink warmer wordt).
Wat het "diesel"-embleem betreft: er is al op geboden. Wacht het even af, ik maak zsm. een nieuwe advertentie met nog meer kleine onderdelen... |