![]() |
|
|||
|
|||
![]() Na geruime tijd meelezen me toch maar eens voorstellen
![]() Ik ben Raymon Gerrist en kom uit Brummen . Heb eigenlijk altijd VW gereden onder andere div Gofljes 1 en 2 , Caddy,s 1 en 2 , een Jetta en een Kever . Heb tussentijds 3 jaar gereden in een Alfa 155 2.0 8V waar ik echt veel plezier aan heb beleefd . En ben vorig jaar weer overgestapt op VW en wel een 1990 polo NZ . Even een plaatje van de Polo voor de beeldvorming ![]() ![]() Zal ook wel even een projecttopic maken waar ik de nodige dingen bij zal gaan houden . Gr Raymon |
|
||||
|
||||
![]() Hey Raymon ten eerste welkom hier
![]() Wat zijn de planne wat betreft de polo? Enne ik heb je nog nooit gespot ondanks dat je redelijk bij mij uit de buurt weg komt ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Plannen aan de Polo ?
Je kunt beter vragen wat is er al gebeurt . Er zit een schroefset onder van Supersport . Er hangt een groep n uitlaat onder vanaf de kat (spaghetti komt binnenkort) Stabistang onder en boven voor , achter is in de maak . Corrado stoeltjes en voor de rest een kaal interieur . Plannen die ik nog heb . Een 1.6 aee blokje opbouwen waar ik nu al onderdelen voor aan het verzamelen ben . Heb onder andere al een 272/272 Newmancam nokkenas . Verder wordt van het blokje de kop bewerkt en moet deze op motorfietscarbs gaan lopen ![]() Ik kom eigenlijk niet veel aan jouw kant van de ijssel dus dat zal de reden zijn dat je me nooit gespot hebt . |
|
|||
|
|||
![]() Even een paar foto,s opgesnord van ex vw,s die ik nog kon vinden
![]() ![]() De Jetta na een gladde december ochtend en een stootje tegen de kopse kant van een vangrail . ![]() En mijn ex kever ![]() ![]() Bij deze staat tevens nog een stukje van een caddy1 op . ![]() Helaas zijn er niet meer foto,s bewaard gebleven . |