![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Weer het zoveeste topic van mij :o Ben bezig met m'n zijspiegels, maar nu krijg ik die niet open. Ik wil het ijzeren gedeelte los/vrij hebben. Dus plastic kap eraf, spiegel eruit etc. Is die wel mogelijk? want het lijkt wel geklonken ![]() Mzzl Gijs
|
||||
|
||||
![]() pict of voorbeeld van spiegel?
|
|
||||
|
||||
![]() Vers van de pers ![]()
|
||||
|
||||
![]() spiegel zit toch geplakt? kun je toch zo eruit wippen...hoef je niks voor open te maken
|
|
||||
|
||||
![]() Ja, lijkt mij ook. Maar als ik voorzichtig een schroevendraaier achter de spiegel doe, kraakt dat nogal. Ik weet dus ook niet wat er achter kan zitten en eventueel af kan breken...
Wat ik eigenlijk wil doen is het ijzeren gedeelte, schuren en polijsten... De houder zeg maar. Dus de kunststof kap (waar de spiegel in zit) moet er ook af..
|
||||
|
||||
![]() spiegel kun je met beleid met een schroevendraaier eruit wippen.
De kap van het ijzeren arm krijg je niet van elkaar. Als je de spiegel wil spuiten klap hem dan helemaal in en plak hem dan af. Zo kun je zoveel mogelijk spuiten. anders weer een vies randje ( niet mee gespoten ). En als jij wel een manier heb gevonden om de spiegelkappen er vanaf te krijgen let me know. \suc. ben |
|
||||
|
||||
![]() en dan het armpje polijsten was ff vergete
|
|
||||
|
||||
![]() Spiegelkap heb ik er vanaf gekregen. Toen de spiegelvoet in twee gebroken was
![]()
|
||||
|
||||
![]() precies, kan volgens mij niet.
|
|
||||
|
||||
![]() Kan niet, het scharnierpunt geklonken. Eenmalig bevestigd dus.
|
||||
|
||||
![]() je kan het proberen, als het niet lukt heb ik nog wel een spiegel liggen voor je, eentje die al uit elkaar ligt, en eentje die nog helemaal vast zit