Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 25-01-2013, 22:06
SchokR SchokR is offline
Forum Regular
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 242
Default koelvloeistof radiator

Ben benieuwd welke koelvloeistof radiator de fora leden hier op hun 1.8 20vt in de golf 1 hebben, ik vind namelijk die van mij aan de kleine kant in vergelijking met die in mijn ibiza 20vt zat.

lijkt wel of de originele van de 1.1 FA motor er nog op zit, welke volgens mij echt wel te klein is.

Liefst met foto natuurlijk.
__________________
'70's
Golf fährt man nicht, Golf spielt man
Reply With Quote
  #2  
Old 26-01-2013, 16:20
SchokR SchokR is offline
Forum Regular
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 242
Default

Niemand?
__________________
'70's
Golf fährt man nicht, Golf spielt man
Reply With Quote
  #3  
Old 30-01-2013, 15:07
SchokR SchokR is offline
Forum Regular
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 242
Default

Waar zitten hier de golf1 1.8 20vt met tips?
__________________
'70's
Golf fährt man nicht, Golf spielt man
Reply With Quote
  #4  
Old 30-01-2013, 15:16
Johan1982MK1's Avatar
Johan1982MK1 Johan1982MK1 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 4,870
Default

Geen ervaring met een 20vt, maar ik rij met een 2.0 16v in de golf1 en gewoon de radiateur van de 1.5 jb ervoor.
Heb ze met de 16vg60 ook wel gezien met deze radiateuren.
Je moet er natuurlijk niet constant 200 mee gaan rijden maar bij mij gaat het tot nu toe prima.

Wat heb je er nu voor dan? en wordt de motor nu te heet?
__________________
Golf1 Inari silber metallic --> engineswap --> 2.0 TFSI project topic
Út Fryslân
Reply With Quote
  #5  
Old 31-01-2013, 19:42
SchokR SchokR is offline
Forum Regular
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 242
Default

Quote:
Originally Posted by Johan1982MK1
Geen ervaring met een 20vt, maar ik rij met een 2.0 16v in de golf1 en gewoon de radiateur van de 1.5 jb ervoor.
Heb ze met de 16vg60 ook wel gezien met deze radiateuren.
Je moet er natuurlijk niet constant 200 mee gaan rijden maar bij mij gaat het tot nu toe prima.

Wat heb je er nu voor dan? en wordt de motor nu te heet?



Welke juist er in zit weet ik dus niet echt, hij lijkt me gewoon klein.
En de motor loopt niet warm voor zover ik er nu mee gereden heb.

Maar ben wel van zin om hem naar mijn jaarlijkse Nürnburgring ritje mee te nemen, en wil niet daar pas zien dat het niet genoeg is.

Paniek is er niet hoor wil gewoon wat foto's zien ter vergelijking.
__________________
'70's
Golf fährt man nicht, Golf spielt man
Reply With Quote
  #6  
Old 31-01-2013, 20:12
Style's Avatar
Style Style is offline
QUATTRO Donor
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 4,769
Default

Ik heb zelf een iets grotere model gekocht dan de JB.
Volgens mij is de JB 430mm en ik heb nu een 480mm model
Deze is gewoon nog steeds nieuw te leveren
__________________
Quote:
Originally Posted by Audi1981
Het wemelt natuurlijk van de experts op het WWW, maar meestal geven die geen garantie

Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 12:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum