![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ben benieuwd welke koelvloeistof radiator de fora leden hier op hun 1.8 20vt in de golf 1 hebben, ik vind namelijk die van mij aan de kleine kant in vergelijking met die in mijn ibiza 20vt zat.
lijkt wel of de originele van de 1.1 FA motor er nog op zit, welke volgens mij echt wel te klein is. Liefst met foto natuurlijk.
|
|||
|
|||
![]() Niemand?
|
|||
|
|||
![]() Waar zitten hier de golf1 1.8 20vt met tips?
|
||||
|
||||
![]() Geen ervaring met een 20vt, maar ik rij met een 2.0 16v in de golf1 en gewoon de radiateur van de 1.5 jb ervoor.
Heb ze met de 16vg60 ook wel gezien met deze radiateuren. Je moet er natuurlijk niet constant 200 mee gaan rijden maar bij mij gaat het tot nu toe prima. Wat heb je er nu voor dan? en wordt de motor nu te heet? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Welke juist er in zit weet ik dus niet echt, hij lijkt me gewoon klein. En de motor loopt niet warm voor zover ik er nu mee gereden heb. Maar ben wel van zin om hem naar mijn jaarlijkse Nürnburgring ritje mee te nemen, en wil niet daar pas zien dat het niet genoeg is. Paniek is er niet hoor wil gewoon wat foto's zien ter vergelijking.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb zelf een iets grotere model gekocht dan de JB.
Volgens mij is de JB 430mm en ik heb nu een 480mm model ![]() Deze is gewoon nog steeds nieuw te leveren ![]()