![]() |
|
![]() |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
![]() Beste VW vrienden,
ik ben aan het kijken voor een caddy 2. maar ik zou graag willen weten wat deze caddy 2 per maand aan wegenbelasting kost als je hem particulier rijdt ?! alvast bedankt! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker... ![]()
|
||||
|
||||
![]() euro of 80 vermoed ik.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
of kijk even op vwe.nl kenteken invoeren en op tabblad 'kosten en belasting' staat het bedrag kwartaal/jaar en provincie. vind ik zelf wat makkelijker dan bij de belastingdienst kijken ![]()
'70 Kever - 1.5B '76 Golf 1 - 1.9TD '78 Golf 1 - 1.6D '79 Golf 1 - 2.0B cabrio '81 Golf 1 - 1.6D '83 Golf 1 - 1.5B cabrio '83 T3 Camper - 1.6TD '84 Golf 2 - 1.3B '85 Golf 2 - 1.6TD '86 Golf 2 - 1.6TD '86 Golf 2 - 1.6TD |
|
||||
|
||||
![]() In je vraag lijkt door te klinken dat je misschien verwacht dat je een korting krijgt voor het rijden op grijs kenteken. Dat klopt ook nog wel voor een heel klein deel: je hoeft de provinciale opcenten niet te betalen... Maar de oude grijs-kenteken-regeling is een aantal jaar geleden de nek omgedraaid. Het scheelt dus niet zo heel veel met een personenauto van vergelijkbaar formaat/gewicht.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dan is dat waarschijnlijk het antwoord op de vraag ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Blijft nog steeds duur
|
|||
|
|||
![]() Ik betaal 234 euro per 3 maanden voor dat hok.
En de belasting zegt niet eens ![]() Dat we je geld weg mogen geven. De bloedhondjes van de samenleving.