![]() |
|
|||
|
|||
![]() Golf 2 te koop schroefset bbs
Berichtdoor Wesleyscheepers » 30-jan-13, 20:23 Merk : VW Type : GOLF Motorinhoud :1.263 cc Bouwjaar :1985 Kilometerstand :111000 Extra's : bbs. schroefset, schuifdak Omschrijving : het gaat om een golf 2 benzine 1.3 uit 1985 met 11000 km op de teller kleur bruin en is handgeschakeld. de apk loopt tot juni dit jaar. onderkant is kei hard en heeft nauwelijks roest en hij start in 1 keer ook in de winter. ik heb er zelf een nieuwe radio in laten zetten met bluethooth ontvanger voor je telefoon en 2 nieuwe achterspeakers in laten zetten. er zit een schroefset op en er liggen echte bbs velgen onder. en hij heeft een schuifdakje minpuntje is dat ik de dupe ben geweest van een inbreker in mijn auto. hierdoor zit er een klein schade bij het slot bij de bestuurderskant . dit is echter op te lossen door er armor plates op de te zetten. verder zit er sinds 2 maanden een nieuw uitlaat op een extra dunne pijp voor de oldskool look. Link naar de advertentie op marktplaats Vraagprijs : € 2250,- en te bezichtigingen in Eindhoven. |