![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zal de bandenboer er moeilijkheden mee hebben om een 175/50/13 bandje op een 8j velg te doen?
![]() Heb namelijk een stel nieuwe velgen liggen en daar moeten me bandjes nog omheen ![]()
|
||||
|
||||
![]() nope geen probleem,gaat helemaal goed komen
|
|
||||
|
||||
![]() mooi zo ga ik ff een afspraak maken met de boer...
|
||||
|
||||
![]() ja hoor gaat prima
![]()
|
||||
|
||||
![]() Belde vandaag ff de bandenboer op en die wou er eigenlijk niet eens aan beginnen tenzij ik een verklaring ging tekenen dat hij dus niet aansprakelijk zou zijn mocht ik een ongeluk krijgen...(raar figuur)
Heb ik de volgende maag gebeld en die zij meteen is goed wanneer kan je?? Morgen is dus de grote dag. hehehehe
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en al gelukt fotos!!!!!!!!! maar waar heb je het nu laten doen in haarlem of ergens anders en wie deed er dan zo moeilijk. |
|
||||
|
||||
![]() topic is trouwens wel een haarlems onderonsje hé
moesten maar eens met zijn alle afspreken ofzo |
|
||||
|
||||
![]() als het een haarlems onder onsje wordt, doe ik ook ff mee,
heb verlede week nieuwe smartbandjes bij me kever eronder gedaan, met white walls, de velgen zelf rood gespoten, heb ze er alleen nog niet onder gezien. ben erg benieuwd. dinsdag avond maak ik ff foto's// ![]()
|
|||
|
|||
![]() 175/50/13 op een 8j
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() jaja ze zitten eronder!!
Was eerst ff in Heemstede geweest bij de heemsteedsebandenservice maar die deed me iets te moeilijk, toen naar Habe en die deed het zonder probleem. Dus nu rijd ik op hele dikke 8j velgen van het merk PLS type hockenheim. Zal zo wel ff een foto downloaden....
|
||||
|
||||
![]() ![]() Let niet op de kwaliteit van de foto is gemaakt met een telefoon...
|
||||
|
||||
![]() vette velgen hoor
staat hem zeer goed. maar dat kan lagerrrrrrrrrr of toch niet in die verdomde drempelstad! |
|
||||
|
||||
![]() Nee hij kan met geen mogelijkheid lager want dan kom ik me eigen straat niet eens meer in.( dat krijg je he in de oudste straat van Heemstede).
Maar voor de meetings gaat ie wle een stuk omlaag hoor(en Weitec kan laaaggg...)
|
||||
|
||||
![]() staat stoer
hele vette velgen hoor |
|
|||
|
|||
![]() heel mooi idd... kan zelfs nog wel met die wielkastkappen... die vind ik normaal helemaal niks, nu kan het goed!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heemstede??, in je profiel staat haarlem, wannabe. ![]() ziet er allemaal netjes uit. maar ook hier in haarlem veelste veel en te hoge drempels, kan straks alleen met een omweg naar me huis toe met me kevert ![]() foto's volgen
|
|||
|
|||
![]() [QUOTE=arthurgti]Zal de bandenboer er moeilijkheden mee hebben om een 175/50/13 bandje op een 8j velg te doen?
![]() Hey Arthur, ik denk dat hij nog wel ff een paar slapeloze nachten heeft nadat hij die banden met nog 15 werknemers over die velg heen heeft lopen trekken ![]() Maar het eindresultaat mag er zeker wezen! Al is het alleen al voor je velgen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Verbrede velgen is vals spelen! Dan is het bed veel breder en zijn ze wel makkelijk op te pompen. Ik ben nogsteeds aan het worstelen om mijn 165/50-15 op mijn 7 inch BBSen te krijgen. Zijn ook wel stugge hufters die Potenza's.
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
|
|||
|
|||
![]() Mooie velgen en een mooie golf! Meer pics!!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb helaas nog niet zoveel foto's van de velgen onder de auto,maar wel een paar los in de huiskamer.
Van de auto heb ik er wel zat. zal is ff wat posten.