![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Bij deze zet ik de fifteen52 Tarmacs te koop.(black edition) Even snel de specs: 8.5x18inch et 45 Deze velgen zijn begin 2012 aangekocht 3maanden en 2 weken op gewacht voor ze eindelijk bij mij waren. Er zijn wel wat gebruik sporen maar zijn zeer exclusieve velgen. 3 sets van in de benelux. De velgen worden verkocht met conische bouten wegens dat ik erna niets meer kan met doen. Het gaat over 16 zwarte bouten en 4 veiligheids bouten van het merk McGard Hier een klein prentje van de rims: ![]() De prijs voor dit moois: 4 velgen met de 20 ZWARTE bouten:1150 Voor de velgen met zilveren bouten: 1000 euro Of elk goed bod word overwogen!!!!! Maar toch het liefst met de zwarte bouten bij te koop De banden die er op staan zijn Toyo215/35/18 Maar zijn toch stilaan aan vervanging toe. (nog een 5000km mee te rijden) Last edited by Obq : 27-11-2012 at 00:16. |
|
|||
|
|||
![]() Hier een fototje met de Mc Gard bouten
![]() De zwarte bouten alleen staan te koop voor 150 euro De velgen worden verkocht met Zilveren Conische bouten ![]() Groetjes Last edited by Obq : 25-11-2012 at 17:47. |
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() Waar af te halen?
|