![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik wil straks mijn HRC en rempomp en upgrade geven maar degene die ik nu heb heeft de leidingen voor de voorremmen aan de zijkant kruislings en de achter aan de onderkant nu heb ik een 22mm HRC maar die heeft 2 schuin aan de linker en 2 aan de rechterkant hoe weet ik wat voor voor en wat voor achter is of maakt dat niet uit , het zal volgens mij in ieder geval kruislinks moeten
bedankt voor jullie reacties Evert |
|
||||
|
||||
![]() In ieder geval linksvoor en rechtsachter bij elkaar, en de andere. Welke je dan waar aansluit maakt volgens mij niets uit, is hetzelfde cilindertje... Lijkt me dat als je de hrc in de lengte bekijkt, dat de aansluitingen op gelijke hoogte bij elkaar moeten, dus op een paar kruislinks aangesloten.
Last edited by Joris_MK1 : 24-08-2012 at 12:31. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() zo zaten de remdrukverdelers er origineel op (althans dat denk ik toch) van de cabrio hrc. Logischer wijze kan je dan al afleiden wat links achter of rechts achter, kruislings dus inderdaad ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wat doen die extra verlopen ? of wat voor funtie hebben die want die heb ik er niet op |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zijn remdrukverdelers voor de achteras. Deze zijn origineel van golf cabrio. als je deze niet (nodig) hebt, never mind, ging mij vooral over de verdeling van links/rechts en voor/achter |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
okay tanx ![]() ![]() nu hopen dat ik de leidingen zover kan buigen dat alles weer een plekje heeft |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
deze zijn in principe niet voor schijfombouw, is origineel remdrukverdelers van cabrio deze voor schijfombouw zijn van scirocco 16v 3/15 ging mij gewoon om de inbouwpositie van elke leiding, die zal wel het zelfde zijn ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hi
Ik kwam dit topic tegen, wilde zelf ook een upgrade doen met de hrc en bekrachtiging van een Cabrio 1.8 2H 1991 op mijn Golf 1 GTI ''79. Heb nu sirocco 16V klauwen voor en GTI 2 schijven achter met de standaard lastafhankelijke remdruk verdeler achter nog. Remt wel goed maar pedaal gaat nu een beetje diep. Gaat de hrc + bekrachtiger passen zonder (al te veel) aanpassingen? |