![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo,
ik heb een golf 3 AGG motor in mijn jetta 2 geplaatst maar nu zit ik met het probleem dat geen enkele kabel aan de binnenkant klopt wie kan mij helpen Mvg |
|
||||
|
||||
![]() wat meer info graag.
bouwjaar auto, bouwjaar motor. wat klopt er niet. etc.
|
|||
|
|||
![]() dat er geen kabel past lijk me duidelijk....... je heb grootst gedeelte van de kabelboom nodig van de type 3 lijk mij
|
||||
|
||||
![]() Met een nieuw type zekeringskast passen de stekkers er zo op . Alleen bij een oud type tot ongeveer '89 past het niet .
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Auto :1984 Motor:1997 dacht ik De kabels van de achterlichten passen niet en van het contact slot ook niet De pinkers en ruitenwissers ook niet |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dus jij zegt als ik de kabelboom van een jetta nieuw type zekeringkast neem dan past alles ? |
|
||||
|
||||
![]() uhmmm,vraagje.wat hebben je achterlichten,contactslot en pinkers met een motorombouw naar 2liter te maken?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
denk dat hij de compleete kabelboom van de 1997 golf heeft gebruikt en die past niet op een oud type Jetta achterlichten kabels kan ik nog goed in komen ook , Jetta is toch iets langer dan een golf ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik zat met het oude type kabelboom over heel de auto, heb dan de motor met kabelboom en zekeringkast over gezet van de golf 3 maar nu past al de rest niet meer en ik wou weten wat de beste oplossing was daarvoor. |
|
||||
|
||||
![]() alles weer terugzetten en alleen de motorboom omstekkeren naar ce1 zekeringkast.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
is het niet makkelijker om een nieuw type kabelboom van een jetta 2 te zoeken ? |
|
||||
|
||||
![]() Nee