Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 21-03-2006, 12:11
ArjenE's Avatar
ArjenE ArjenE is offline
No personal life
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 2,393
Send a message via MSN to ArjenE
Default benzinepomp-probleem Jetta mk2

Hey,

Ik stond laatst langs de kant van de weg omdat mn jetta vreemd deed, net alsof hij te weinig tot geen benzine meer kreeg. ANWB erbij, ff naar gekeken, en toen deed ie het opeens weer. Dus ik verder naar huis, geen problemen.
Volgende dag wou ik even naar mn vriendin (hier 10 min vandaan) en toen deed ie vager dan vaag, benzine-pomp maakte vreemde geluiden, en deed het dan weer wel, en dan weer niet...

Bij de VW-dealer een nieuw relais (25 euro) gehaald, (misschien dat die verkeerde informatie doorgaf) Maar dat mocht niet baten.
Hij rijdt nu echt gewoon slecht, met bijna geen vermogen, kom met moeite tot de 100 km/uur...

Nu kan het aan 2 dingen liggen, of het brandstoffilter is verstopt, of de benzinepomp moet vervangen worden. Ik hoop het eerste, aangezien alleen zo'n pomp al gauw 200 euro kost.

Iemand hier ervaring mee? of ook gehad? En heeft er anders iemand nog een goede benzinepomp liggen voor een 1.3i?
Reply With Quote
  #2  
Old 21-03-2006, 12:26
steven16v steven16v is offline
Volksforum Triple Action Donor
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 4,010
Default

Als je zegt dat de benzinepomp een raar geluid maakt, dan ga ik er van uit dat die ook defect is.

Heb geen losse benzinepomp. Maar heb nog wel een complete jetta 2 staan. Voor 300 euro krijg je een benzinepomp plus de jetta er bij.
Reply With Quote
  #3  
Old 21-03-2006, 12:39
Fred Fred is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,351
Default

Quote:
Originally Posted by ArjenE
Hey,

Ik stond laatst langs de kant van de weg omdat mn jetta vreemd deed, net alsof hij te weinig tot geen benzine meer kreeg. ANWB erbij, ff naar gekeken, en toen deed ie het opeens weer. Dus ik verder naar huis, geen problemen.
Volgende dag wou ik even naar mn vriendin (hier 10 min vandaan) en toen deed ie vager dan vaag, benzine-pomp maakte vreemde geluiden, en deed het dan weer wel, en dan weer niet...

Bij de VW-dealer een nieuw relais (25 euro) gehaald, (misschien dat die verkeerde informatie doorgaf) Maar dat mocht niet baten.
Hij rijdt nu echt gewoon slecht, met bijna geen vermogen, kom met moeite tot de 100 km/uur...

Nu kan het aan 2 dingen liggen, of het brandstoffilter is verstopt, of de benzinepomp moet vervangen worden. Ik hoop het eerste, aangezien alleen zo'n pomp al gauw 200 euro kost.

Iemand hier ervaring mee? of ook gehad? En heeft er anders iemand nog een goede benzinepomp liggen voor een 1.3i?



Of de beluchting van je tank is niet oke.....dan ontstaat er onderdruk en krijgt de brandstofpomp te weinig aangezogen...gevolg lawaai enz...
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 17:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum