![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() hallo allemaal
ik ben opzoek naar de aanhaal gegevens voor de cilinderkop van een vr6 dit omdat 8000km mn kop is gereviseerd en dus ook de koppakking is vervangen evenals de kopbouten maar nu kwam ik er achter dat de kop weer lekt. kan iemand mij vertellen op hoeveel nm en hoeveel graden de kopbouten vast gezet moeten worden. alvast bedankt mvg jeroen |
#2
|
|||
|
|||
![]() Volgens de bentley repair maual van de corrado vr6:
Stage 1 : 40nm Stage 2: 60nm Daarna weer in dezelfde volgorde halve slag aanhalen (180 graden) Of in 2 stappen van 90 graden mag ook.. Hoop dat je hiermee geholpen bent ![]() Mvg
__________________
Daily koekblik: Volkswagen jetta 1.6 8v '90 Fun: Aprillia Dorsoduro 1200 ‘14 |
#3
|
||||
|
||||
![]() kijk daar heb ik wat aan echt super bedankt
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() Daar is het forum voor
![]() Wel vanuit het midden beginnen he ![]() Succes, laat je even weten of het gelukt is?
__________________
Daily koekblik: Volkswagen jetta 1.6 8v '90 Fun: Aprillia Dorsoduro 1200 ‘14 |
#5
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als dit 8000km geleden al is gedaan zou ik me toch gaan afvragen hoe het komt dat hij nu weer lekt.... ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() ik heb zo maar eens het idee dat er niet 2 maar 1 keer 90graden is gedaan
iets anders zou ik me niet voor kunnen stellen maar ik ga het zeker navragen het is trouwens gekomen nadat ik hem eens flink uitgeprobeerd heb. mvg jeroen Last edited by jetta1600gti : 12-05-2012 at 00:12. |
#7
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() was alles wel goed vlak bij monteren?
Geen oude pakkingresten ofzo?
__________________
na de 16V-G60 en de Polo Turbo eens een vr6 turbo bouwen. |
#9
|
||||
|
||||
![]() alles was goed vlak zowel de kop als het onderblok.
daar hebben we extra goed op gelet. maar bedankt voor het meedenken ![]() |