![]() |
|
|||
|
|||
![]() Op 28 April a.s gaan we weer een uitlijndag houden in Dokkum
in samenwerking met Lammert vd Meulen Op deze dag is er weer plek voor 8 auto's om uitgelijnd te worden Auto moet APK gekeurd zijn Prijs is het zelfde als voor afgaan de jaren , en alleen voor deze dag geldig dus komt allen naar Dokkum op 28 april a.s. Lammert van der Meulen Beurtvaart 11 9101 RB Dokkum Tel. 06 - 30405072 Graag via PM MSN of ouderwets via Telefoon opgave voor die dag uitdeuken zonder te spuiten , moet ik nog regelen als die er ook komt komt het zo snel als mogelijk in dit topic ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Helaas ben de 28ste jarig
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja gerne, noteert u mij maar
|
|
||||
|
||||
![]() Heb je nog gespot op de Hogedijken afgelopen weekend, in een 4-deurs Golf Type 2 met 16v lip
![]() Niet bij Lammert maar afslag verder ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Bij mijn broer ![]() Maar nummer 1 heeft zich gemeld . Johan , u heeft de nummer 1 te pakken van harte met welk voertuig komt u ? |
|
||||
|
||||
![]() GTI!
Mogelijk neem ik ook een x-trail mee, mag dat ook ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jij wel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 2x graag
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Pa moet er mogelijk ook aan geloven namelijk ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Best Johan
vrommel hem er wel tussen door ![]() 1: Johan GTI 2 2: 3: Gerk Bora 4: Gerk Golf 2 Last edited by Alberto : 29-02-2012 at 11:46. |
|
||||
|
||||
![]() Tijden nog nader te bepalen hoop ik!? Ben anders altijd om half 9, maar dat hoeft dit keer niet
![]() Quote:
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
we biginnen om 7 uur jij bent eerlijk de eerste Johan ![]() kan jij mooi koffie zetten ![]() Tijden worden nog in gedeeld idd ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Topictitel maar ff aanpassen dan ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
als die Nixan om 7 uur op de brug staat , zijn er nog wijnig VAG auto's denk ik Gerk , dus laat maar staan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Doe geen moeite, de x-trail kan niet 2 maanden wachten.
Even een afspraak maken voor eerdaags! Aub schrappen! |
|
|||
|
|||
![]() Is goed , was geen moeite geweest
![]() 1: Johan GTI 2 2: 3: Gerk Bora 4: Gerk Golf 2 5: 6: 7: 8: reserve : tijden volgen als de dag vol is volksforum stand mini aanwezig op deze dag ![]() Last edited by Alberto : 29-02-2012 at 11:48. |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben ook aanwezig met een golf 2.
|
|||
|
|||
![]() Hetzelfde als tim! Aanwezig met een golf 2! Dus Reservatie AUB!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Uit Rotterdam en Leiden ??!!
Dat is wel een flink stukje sturen voor even uitlijnen ![]() ![]()