![]() |
|
|||
|
|||
![]() Aangezien mijn ibiza cupra gesloopt is heb ik nog een compleet 2.0 16v blok met bak, kabelboom, klok alles erbij liggen.
Wou het eerst in een golf 1 hangen maar voor een goed bod mag het ook weg. heb de auto gekocht met 98.000 op de klok en heb sins die tijd er zelf mee gereden tot de ongeveer 198.000 de distibutie zal wel vervangen moeten worden inmiddels. verder is nooit nergens op bespaard en alleen orginele vw delen gebruikt. Verder zit er een chip in van bolku en is de gasklep bewerkt. heb tevens nog een uitdraai liggen van de vermogensbank. (nog voor de chip en gasklep) en had toen 164.7 pk had toen iets van 175.000 op de klok staan dus gewoon een goed degelijk blok dat door de jaren heen nog niks aan vermogen heeft ingeleverd. Vraagprijs is puur omdat het moet dus bij deze: 1300 euro. Maar doe een goed bod en wie weet heb je het. ![]() Heb je intresse of vragen dan ben ik te berijken op: 0652437168 |
|
|||
|
|||
![]() elk serieus bod word in overweging genomen.
|
|
|||
|
|||
![]() net even gekeken en blok heeft maar 180.000 gelopen. en tevens alles rond de 1000 euro word overwogen.
|
|
|||
|
|||
![]() het blok gaat weg wegens einde project dus een andere motor heb ik niet veel baat bij helaas.
Maar het gaat me toch allemaal een beetje in de weg liggen dus doe gerust een bod. |
|
|||
|
|||
![]() Eventueel subframe en 280mm remmenset er ook bij te koop.
Even pm voor info. |
|
|||
|
|||
![]() up
|