![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik ben bezig met het inbouwen van een jr gtd in een type 1 maar watvoor/hoe groot moet de radiateur zijn om maar wat te noemen eentje van 48 cm of 52 of 57 .
alvast bedankt Evert |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb de standaard benzine radiateur icm met een 1.9 td (aaz) en dat koelt prima, te goed zelfs want het duur aardig lang voordat m'n kachel warm wordt
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb de originele (lees:oude) van een 1.6d nog erin, rij nu met een 1.9 tdi 110pk en alleen bij +30 graden buiten temperatuur gaat die boven de 90 graden uit bij topsnelheid. Dus voor jou gtd blok voldoet de originele radiateur goed genoeg.
|
|
||||
|
||||
![]() en hoe breed is zo'n eentje dan want ik heb mijn auto in onderdelen gekocht
maar ik kreeg er eentje van dik 70 cm breed bij die krijg ik niet eens in mijn front dus ik ga ervan uit dat die er niet in hoord. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() je kan gewoon normaale gebruiken 1.6 benz etcc ..
koelt prima .. heb golf 2 tdi met 1.6 en koeling is perfekt .. heb er eventuweel wel paar liggen als je 1 gebruiken moet . vrgr gooigolf . |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
maar zou je voor mij willen kijken (meten) hoe breed deze van een diesel is want als ik voor golf 1 een radiateur opvraag krijg ik wel 3 verschillende maten door. en aangezien ik later mijn pomp en turbo wil opschroefen wil ik dan geen problemen met mijn koeling maar ik heb ook nog een interkoeler liggen die wil graag dan nog wel achter de gril kwijt kunnen, de maat tuusen de ic aansluitingen is 62 a 63 cm |
|
||||
|
||||
![]() dat moet altijd wel lukken .. ic ..
heb 110 pk tdi met 1,6 radiator .. dat gaat ook prima .. dus moet bij jou ook wel goed gaan . meet anders die punten op je balk eens waar hij in rust . kijk ik of ik 1 heb die daar mooi opast . dan zit je altijd goed .. heb hier keuse genoeg liggen . vrgr gooigolf |
|
||||
|
||||
![]() volges mijn gegevens ..
denk ik dat er orgineel op moet .. breete 528 hoogte 322. vrgr gooigolf |
|
||||
|
||||
![]() wat mijn mening is met radiators steken is ? ... Altijd de grootste steken :p baad het niet dan schaad het niet . in mijn scirocco 2 heb ik ook de grootste gestoken die leverbaar is ( komt bijna over de totale lengte van de neus )
|
|
||||
|
||||
![]() de maten van de gaten in de balk zitten op ongeveer 54.5 0f 59 cm das toch heel wat anders dan de 75 cm die ik nu heb liggen.
kijk maar even wat je hebt en waar moet het vandaan komen? |
|
||||
|
||||
![]() http://link.marktplaats.nl/517966979
Heb er eventueel een voor je. Moet even kijken, kan er misschien nog wel een mooi forum prijsje van maken. |