![]() |
|
||||
|
||||
![]() http://images.apple.com/movies/disn..._loaded_480.mov
Bekijk deze trailer echt super tof. Ik ga als ie in de bios is. Dennis |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
GEWELDIG!!!!!!!! is dit echt? is dit nieuw? of ligt deze in de videotheek??? DEZE WIL IK ZIEN!!!! |
|
||||
|
||||
![]() Whahahahah superstoer, nieuwe herbie
![]() Ik keek dat vroeger altijd, maar deze is wel beetje een kinderfilm, achja zo oud ben ik nu ook weer niet.. :p ![]() |
|
||||
|
||||
![]() jaaaaaaa vet, die wil ik zien........
|
|||
|
|||
![]() Jeugdsentiment, lijkt me erg leuk, maar dit is er een voor in de dvd spelert, en niet voor in de bios.
|
||||
|
||||
![]() Die moet ik zien! En later op DVD. Heb alle andere Herbie films al op DVD én video.
|
|
||||
|
||||
![]() Wordt DVD
Stuk goedkoper dan die verdomde bios Ziet er wel leuk uit Goede soundtrack : Janes Addiction , House of Pain en Apollo 440 ( ik zie Claire Forlani er nog op swingen mmmm ) Check deze film ook eens als je van een grappige romantische high school feelgood movie houdt : Boys and Girls Last edited by Gert : 21-03-2005 at 14:24. |
|
||||
|
||||
![]() Ghegheeeeeeeeeeeh, dat wordt kijken, kan niet wachten :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() COOL !!
Hij lijkt me beter als Herbie Rides Agein, die heb ik al maar die moet ik nog steeds ff kijken.
|
||||
|
||||
![]() woohaa! kicke! iemand meer info waar/wanneer dit uitkomt?? Zag iets voorbij flitsen van juni, maar dat zal wel aan de andere kant van de plas zijn dan..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Verwacht in de bioscoop: 11 augustus
|
||||
|
||||
![]() kon deze nog niet
![]()
|
||||
|
||||
![]() Die Herby is echt een lachuh film!
'That's a little more horsepower than i expected...' Whahaha en een superklein rolletje voor the one and only Jeff Gordon!