![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo forummers
helaas doe ik mijn cabrio in de verkoop. in de 5 jaar tijd nog geen 2000 km gereden dus ja. Staat alleen stil in een verwarmde garage. Heb er alleen geld aan verspijkerd. of te wel hobby. Iemand hier intresse? Ik bied bij deze mijn zeer mooie vw golf 1 cabrio Karmahn aan Er zit een orginele kleur op welke maar een beperkte oplage hebben gehad. Dus uniek. Dat is destijds in een handboek opgeschreven bij wolfsburg volgens PON nederland. De dealer kan niet aan deze kleur meer komen maar ik heb wel het recept van de verf. En die komt ook met de verkoop mee . Vanwege tijdgebrek gaat hij de verkoop in. Wat er zoal aan veranderd in. De auto is orginele staat met enkele kostbare veranderingen advertentie zoals hij op MP staat. Nieuwe cabriocap met binnenvoering stof. Nieuw verlaagd onderstel van Intrax. de kenner weet genoeg (Dus geen v maxx troep) Nieuwe eibach anti roll kit verstijfde stabilisatoren voor en achter met rubbers. Sebring eind demper. Porsche c2 6 en 8 J met 195-40-16 en 215-35-16 conti sport contact SCC adapters 20 mm Reservewiel porsche ( makkelijk voor onderweg) Nieuw windscherm Zwart lederen kap afdekhoes Er zit een taxatierapport op van 8500 euro en geaccepteerd door de verzekeraars. APK tot 14-05-2012 Kilometerstand 192500 Origineel 2h blokje, gebruikt geen olie en is droog. Heb ook een 0 km blok 1900 g60 staan klaar voor eventueel inbouw in deze golf. Motor is geheel klaargemaakt en alles wat er op en aan zit is nieuw. Meer informatie gewenst , stuur graag een mailtje of bel even. Er is niet op een paar euro gekeken. Kosten van alleen de g60 motor bedroeg ruim 10 000 euro. Alles zit er ook bij , versnellingsbak welke mechanisch is gemaakt, sprinter intercooler , aluminium intercoolerbuizen met samco slangen allemaal nieuw. g60 kabelboom met computer en een g60 rally computer met verstuivers. Te veel om op te noemen Nogmaals vanwege tijdgebrek gaat alles in de verkoop. Auto en motor staan los van elkaar in de verkoop. Samen zou wel mooi zijn natuurlijk. fotos komen of zie de link mp foto
VW GTI G60 zwart 1989 VW GTI EDITION BLUE 1991 VW CADDY TDI 1998 Last edited by vwbullit : 22-09-2011 at 08:24. |
|
||||
|
||||
![]() in de kijkert....