![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik weet dat ze nieuw te bestellen zijn en ook voor weinig geld.
Maar toch probeer ik het even zo. Ik zit er aan te denken een rolkooi te installeren in mijn swallowtail. Ik heb dit laatst op de meeting bij iemand gezien en vond het wel leuk staan. Je hebt wel wat verschillende types, de rolkooi die ik zoek moet een beetje aan deze eisen voldoen: Schroefbaar dus geen bak en braad werk. En bij de instap moet niet zo'n groot kruis zitten. Het liefst dus een kooi die een enkele buis achter het portier heeft. En ook zo'n stabilisatie stang tussen de achterpoten. Kleur of beschadigingen zijn niet heel belangrijk maar wel van invloed op de prijs die ik wil betalen. Ik hebt het liefst een zwarte of gepolijst aluminium. Bied maar aan mag ook per mail dan wel graag met foto's: info(at)pinballs(dot)eu Alvast bedankt voor de moeite.
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ziet er goed uit maar is net de prijs niet die ik wil betalen voor een gebruikte. En ik moet hem ook helemaal aan de andere kant van het land ophalen. En het verkeer kennende hier kan ik ook nog 3 uur in de file staan ![]() Mijn voorkeur gaat uit na een gepolijste van aluminium. En ik hoop hiermee een tweedehandse te vinden voor een leuke prijs.