![]() |
|
||||
|
||||
![]() mijn 1.8 8v EX valt uit tijden het rijden , na een km of 10-15 valt hij uit , dan wacht ik een paar minuten en start hij terug en kan ik terug verder rijden ( dan de snelste weg naar huis ) .
info motor . 1.8 8v EX pierburg 2e2 carburator bwj 84 96000 mijl ( is een us teller ) wat heb ik reeds vervangen . - nieuwe bobijn - nieuwe delcokap - nieuwe rotor - nieuwe onstekingsmodule - nieuwe bougie's - nieuwe bougiekabels - nieuwe hallgever unit - nieuwe carburatorflens - reserve carburator ( die helemaal uiteen is geweest om te poetsen ) - nieuwe benzinepomp - nieuwe vacuumslangetjes . maar nog steeds valt hij uit tijden het rijden . tijdens het rijden begint hij te haperen en te schudden en dan valt hij weg . trouwens de wagen is vorige week binnen geweest om z'n Co te regelen . ohja tijdens het stilvallen gaat het ledlampje aan van de dynamo en van oliedruk ( het zelfde zoals je het contact aanlegt ) iemand nog een idee waar het aan kan liggen ? want ik ben ten einde raad . greets Last edited by Scirocco_1600 : 26-08-2011 at 11:00. |
|
||||
|
||||
![]() ik heb ook reeds de benzinetank gereinigd en de benzine gefilterd
en ook reeds de dynamo vervangen ( de vorige gaf iets van 13.70 V , deze nu heeft iets van 14.20 v ) Last edited by Scirocco_1600 : 26-08-2011 at 14:44. |
|
||||
|
||||
![]() dan wordt je bobine te heet,
een andere mogelijk heid, is dat de toevoer naar je carberateur niet goed is, zodat je vlotterbakjes leeg raken. Last edited by 1982kameiX1 : 26-08-2011 at 15:17. |
|
||||
|
||||
![]() Jammer dat je de dynamo vervangen hebt,was niets mis mee.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
was een reserve dynama zoals de 10 andere die ik liggen heb ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bobine wordt zeker niet heet , wel heb ik nu net na testrit van 13 km terug stilgevallen , direct terug kunnen starten en vlug naar huis ( was op 500 meter van mijn huis stilgevallen ) toen als ik thuis kwam zag ik dat de benzine filters bijna leeg waren , wat ik niet snap want de tanks is gepoetst van vandaag , vlotter is doorgeblazen zoals de leidingen en ook zit er een nieuwe brandstofpomp op . ik weet het niet meer , het is een verdomd probleem . |
|
||||
|
||||
![]() ik heb er genoeg van , de wagen gaat richting het schroot . jammer van de 2000 euro kosten om hem door de keuring te krijgen , maar zo is het leven nu eenmaal , het is een verdomd stukje miserie
|
|
||||
|
||||
![]() Wouw, ik snap dat zulke problemen lastig zijn, maar is na 1 dag sleutelen niet een beetje vroeg om hem af te schrijven??
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik wil hem ook wel voor sloopgeld kopen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tja zo kan je je probleem ook oplossen
|
||||
|
||||
![]() Maar, behalve dat je de vlotterbakjes hebt schoongemaakt; heb je de pinnetjes die de drijvers omhoog houden wel weer goed afgesteld? als de deze pinnetjes niet diep genoeg in de carberateur-behuizing zitten blijven de drijvers altijd omhoog staan en komt er dus nooit nieuwe brandstof in je vlotterbakjes. (alleen een hele slok bij starten) ik heb een haynes boek voor carberateurs gekocht voor dit soort problemen. ik zou het zeker nog niet opgeven als ik jou was. en zeker niet naar de schroot met een scirocco.
![]() (ben je nou helmaal gek geworden!! ![]() ![]() ![]() |