![]() |
|
||||
|
||||
![]() te koop aangeboden:
golf 2 1.8 16v gti met PL-motor 5 deurs uitvoering grijs opties: - originele centrale portiervergrendeling - ABS - werkende mfa -stuurbekrachtiging - vaste verlagingsset van FK (dus geen schroefset) - katvervanger - middendemper en einddemper van SEBRING in zeer goede staat, en een mooi geluid - 15 inch lichtmetalen velgen met iets stoeprandschade, maar wel recht!! voorbanden= michelin, achterbanden=dunlop in de maat 195/50-15 met goed profiel - audio bestaande uit: 2 caliber 180 watt in mdf hoedenplank, composet pioneer voorin, sony cdx-gt212 mp3/wma speler - gordels achterin Bij vorige eigenaar vv: - distributieriem en rollen bij 225.000km - koppeling en revisie versnellingsbak bij 225.000km Door mij afgelopen jaar vv: - ABS-sensor linksvoor -Koelvloeistofslang bij waterpomp, en de koelvloeistof natuurlijk - watermondje aan cilinderkop ivm lekkage - luchtfilter vv bij 245,000km - bougies bij 245.000km - Bij 251.000km olie en filter vv en ashoezen links APK TOT 10-12-2011 enkele minpuntjes: - roestplekje aan rechterachter deur - lak van dak dof - her en der een klein krasje of deukje - rechterachter raammechanisme zit vast, ruit zit gewoon dicht dus kan geen kwaad -onderspoiler voorbumper ontbreekt - rechtsachter velg is niet dezelfde als de andere maar lijkt er wel op (zie foto) - klein plekje op bestuurdersstoel ter grootte van 50 eurocent - roestplek aan bodem rv thv kriksteun - barstje rechtsonder in voorruit (zat er al in toen ik de golf kocht, is niet groter geworden! voor apk geen probleem! De golf is dus technisch 100% en optisch iets minder, maar hij is dan ook 22 jaar oud. VOOR FOTO'S ZIE LINK speurders http://www.speurders.nl/overzicht/a...=5&q=golf+2+16v prijs is 750 euro Last edited by eddie : 01-09-2011 at 16:17. Reason: nieuwe prijs! |
|
||||
|
||||
![]() ![]() gratis up met foto, mooie auto , kheb je een aanbod gedaan ,pb
|
||||
|
||||
![]() net nog ff een paar vacuum slangetjes vv en kvs sensor (witte onder ontsteking) vv. loopt weer als een zonnetje!!
en tevens een uppie!! |
|
||||
|
||||
![]() zonder audio 650 euro, bekabeling en mdf hoedenplank blijft erin (zonder boxen) dus radio en boxen erin en klaar!!
![]() Last edited by eddie : 01-09-2011 at 16:08. |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb misschien wel intresse, als de verkoop van mijn mk2 door gaat. Morgen komt er iemand kijken, je hoort van me
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Helemaal goed, ik hoor of zie het wel!! |
|
|||
|
|||
![]() Helaas is de koop niet doorgegaan. Ik zet mijne binnekort te koop hier of VF. Dus wie weet.....
![]()
|
||||
|
||||
![]() up!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Deze week en volgende week nog te koop voor:
650 euro zonder audio 750 euro met audio Prijzen zijn niet meer onderhandelbaar en dus VAST!!! NA VOLGENDE WEEK GAAT DIE IN DE SCHORSING OMDAT VANDAAG MIJN GOLFJE 1 WEER EEN JAAR KEURING HEEFT GEKREGEN ![]() ![]() EN OMDAT JE NIET MET 4 AUTO'S TEGELIJK KUNT RIJDEN NATUURLIJK!! GROETEN EDDDIE |
|
||||
|
||||
![]() mail me even heb mischien wel interesse.
ginomartens@kpn.blackberry.com |
|
||||
|
||||
![]() gereserveerd tot en met maandag
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote: