![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zal me na lang ongemerkt rondzwerven hier ook eens voorstellen..
Ben Ralph,26 jaar oud/jong.. kom uit prov. Zeeland, klein dorpje Rilland. Heb 2 auto's in mijn bezit waaronder een Golf 2 1.3 C uit 84 org. hollander,en een trabant 601 kombi ook uit 84, lekker 2takt tuffen als dagelijkse auto ![]() Aan me golfje heb ik al wat gedaan zins de koop ervan, zover het kon terug gemaakt naar orgineel, zaten wielkast lijsten op, en nieuwe type interieur delen erin, dat heb ik al vervangen, zoek alleen nog een oud type interieur en orgineel stuurtje, dan issie vrij orgineel ![]() Staat nu nog op stale velgen icm schroefsetje, maar heb nog bbs liggen van een bmw 14 inch, dat icm getrokken bandje gaat dat wel lekker staan,komen pas na de winter erop, en verder nog beetje onderhoud plegen..zo genoeg gekletst nu fotookes ervan, samen met me goeie vriend Martin (lp9v-martin-mk2) die ook op het forum actief is. ![]() ![]() ![]() en me trabi ![]() ![]() grtzz ralph |
|
||||
|
||||
![]() hehe eindelijk ook eens voorgesteld hahaha. keep up the good work
![]() de volgende shoot met mooi weer wel hoor, was nu een beetje fris zeg ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Welkom
![]()
|
|||
|
|||
![]() zo ff kleine up-date..me golfke is weer voorzien van verse apk, mag weer vrolijk rond rijden in 2012
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuke gebakjes, welkom
|
|
|||
|
|||
![]() thanks, ben er zelf ook blij mee, genoeg plannen en te weinig geld mja ken nie alles hebbe
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zo kleine update, met me nieuwe velgen...
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() is toch netjes geworden zo met die bbs-jes eronder hoor
![]() door naar de volgende update ![]() |