![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zal hierbij eens de grote trots van mijn vrouw voorstellen.
Namelijk haar Golf 1 cabrio die ze al 8 jaar in bezit heeft. Hij was eigenlijk helemaal origineel toen ik mijn vrouw leerde kennen op wat kleine dingen na. Nu zijn we 6 jaar verder en is er eigenlijk niet veel meer origineel aan. Zo was hij toen ik mijn vrouw leerde kennen. Dat was namelijk op deze volkswagenmeeting waar deze foto genomen is ![]() ![]() En ernaast die van mij nog vrij origineel. ![]() Toen zijn er een nieuw wit dak en een quartett set op gekomen ![]() In de tussentijd heeft mijn schoonvader nog het hele interieur voorzien van wat stukken leer ![]() Toen vond ik dat er andere wielen onder moesten en heb ik een setje Ats Classic's opgeknapt. ![]() ![]() Die hebben er niet lang onder gezeten, want dat was echt te laag om fatsoenlijk mee te rijden. Toen de BBS Rm's die eerst onder mijn Golf 3 zaten bij haar eronder ![]() ![]() Maar aangezien mijn vrouw geen BBS fan is, ben ik maar op zoek gegaan naar andere wielen. Dit zijn Schmidt Th-lines geworden die mijn vrouw wel helemaal geweldig vind gelukkig. En zo staat de auto er nu bij. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ow ja, mijn vrouw houdt nogal van goud! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En met dak open ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Het standaard blokje ![]() ![]() ![]() ![]() En nog wat goud ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() close kenteken:
|
||||
|
||||
![]() Vrouw
![]() Laatste keer dat ik haar sprak was ze dat nog niet. ![]() Schoonpa heeft mij ook ooit lekker lopen maken met foto's van zijn gemaakte interieurtjes. Top!!!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Das inderdaad close ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
We zijn over 2 weken ook pas een jaartje getrouwd hoor. Schoonpa doet nog steeds interieurtjes maken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hele nette cabrio!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |