![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik ben een ic extra aan het monteren omdat ik de asz motor wil laten chippen op maat en ik denk dat ie dan niet voldoende lucht krijg. Nu zit ik met het probleem dat ik de aircofilter niet kwijt kan ik wil de leiding laten verlengen en em mischien hier laten hangen. Iemand een betere tip een ander type dat beter past ofzo? waar ziet ie eigenlijk van een s3? is eigenlijk gelijke situatie
hoor het wel kom maar op met suggesties oja de ic is een dummy komt als het past nog een nieuwe op ![]()
|
|||
|
|||
![]() Je hebt toch al een intercooler aan de bestuurders kant zitten?
En als je een ander gaat monteren zou je dan niet gelijk een front mount intercooler monteren?
|
||||
|
||||
![]() met een aircoradiateur past er geen fmic zodoende rechts een extra en ik wil geen ic zien aan de voorzijde