![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Deze zeer mooie golf is in april 2009 uit Duitsland gehaald. De auto is gaaf en de bodemplaat is hard. (nooit aan gelast) De onderkant van de auto is getectyleerd en dus beschermt tegen vuil en roest. Plaats van reservewiel is droog en roestvrij! Ook onderaan de deuren en bij de wielen is er geen roest (zie foto's) De bekende golf plekken zijn dus roestvrij!! Januari 2010 nieuwe accu Distributieriem vervangen bij 147 000 Remmen vervangen bij 147 000 Filters vervangen bij 147 000 In april 2009 nieuwe uitlaat met sportief geluid (niet irritant op de snelweg) Nieuwe ontsteking In oktober 2010 nieuwe remblokken voor In oktober 2010 Wiellager vervangen November 2010 grote beurt (nieuwe bougies +kabels, remmen afgesteld, filters en vloeistoffen vervangen) November 2010 radiateur vervangen In april 2010 nieuwe zomerbanden In december 2010 nieuwe winterbanden Nieuwe wasthermostaat Bijzonderheden: - Centrale portiervergrendeling met afstandbediening (ook reserve sleutels + afstandbediening aanwezig) - Gasinstallatie (knopje is mooi ingebouwd in dashboard) de auto rijdt ongeveer 1 op 10 (goedkoop rijden dus) - De vuller van de LPG zit achter het kenteken!!Super mooi weggewerkt! - De auto had een deuk in het spatbord rechts, die is vervangen maar helaas is er wel kleurverschil. (zie foto) - De auto heeft heerlijke (kuip) stoelen met een klein gaatje, verder geen beschadigingen - In de versnellingsbak zit een klein geluidje als je snel schakelt als de moter koud is (geen ratel ofzo). Is te maken. Ik heb dit al zolang ik de auto heb en dit is nooit erger geworden. - Er is raamfolie in de auto geplakt, maar dit is gemakkelijk te verwijderen - De auto vertoont gebruikerssporen maar geen grote roestplekken!!(plekjes op de lak!) - APK tot maart 2012 ![]() Prijs: 2500 5 versnellingen, handgeschakeld 1600 motor Last edited by metab : 20-04-2011 at 15:18. |
|
||||
|
||||
![]() Prijs, motorinhoud en aantal versnellingen?
|
|
||||
|
||||
![]() Was een gx er niet alleen als 1.5??
|
|||
|
|||
![]() Geen idee.... er is een ander motorblok ingekomen toen ik hem heb gekocht dus dat weet ik niet, er zat een 1.1 in
Quote:
|