![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben aan het overwegen om mijn Golf 3 te verkopen, omdat ik iets nieuwers/groters wil. Wil graag een Passat 3B of 3BG of een Bora.
De auto hoeft niet weg. Dus krijg ik niet ervoor wat ik wil, dan blijft hij gewoon. Ik heb de auto nu 9 jaar en heb hem dus 9 jaar geleden van mijn opa geerfd. Hij had toen 27000 op de teller. Mijn opa heeft hem toendertijd Nieuw! gekocht. Dus ik weet precies wat er allemaal aan de auto gedaan is en mee gebeurd is. Gegevens: Golf 3 1.6i Gl uit '93 55kw 75pk Benzine Schakel Centrale deurvergrendeling met klapsleutel afstandbediening In hoogte verstelbare stoelen Km stand is 133.xxx Apk tot november 2010 Er is vorig jaar een compleet gereviceerde versnellingsbak in gekomen. Hierbij is meteen de complete koppeling vervangen. Distributieriem is bij 117xxx vervangen. De auto krijgt ieder jaar een grote beurt in de zomer. De auto is 4 jaar terug helemaal opnieuw gespoten. Hierbij is het volgende gedaan: Motorkap verlengd Achterklep strak gemaakt Achterbumper strak gemaakt en kentekenuitsparing erin gezet. Zijknipperlichten strak gemaakt Cleane voorbumper M3 sideskirts Mattig cupdiffusor Embleemloze grill Alles in kleur meegespoten Spatbordranden uitgerold en 1cm verbreed rondom Exterieur: Raceland RVS Duplex uitlaat Raid HP Open luchtfilter met gepolijste aanzuigbuis Polo motorafdekking Chrome accuafdekking Xenon 8000k Heldere Golf 4 look koplampen met custom knipperlichten erin Cult society Golf 4 look spiegels elektrisch verstelbaar Heldere achterlichten V-maxx schroefset (1 jaar oud pas) Splinternieuwe Konig Remember velgen (BBS look super kwaliteit) 8j x 17 met splinternieuwe 195/40/17 Dunlop Sportmaxx banden. Interieur: Compleet lederen interieur in 2 kleuren grijs. Licht en donker. Armsteun. Ook met leer bekleed Victor Sportstuur Originele Golf 4 pook Nieuw leren pookhoes Extra dashbordkastje onder de originele Chrome dashboardopener Chrome luchtroosters Chrome verwarmingsknoppen Chrome deuropeners Chrome schakelpookrand Audi tt pedalen Gepolijste instaplijsten Aluminium handremgreep Nieuwe zwart/grijze wolfsburg matten. Installatie: JVC KDSH 9104 headunit Voren 2x 10 cm pioneer 2 weg speakers Hoedenplank 2x 30cm pioneer 3 weg speakers 2x pioneer 30cm subwoofers Caliber 2 kanaals versterker Parrot handsfree bleutooth carkit Chrome brandblusser in zijpaneel naast subwoofer Minpunten (wel zo eerlijk om te vermelden): Voorbumper heeft steenslag. De krikpunten voren bij de dorpels zijn omgebogen door verkeerd gebruik. Is allemaal niks ernstig, maar wil het wel erbij gezegd hebben. Ik heb er ook nog een taxatierapport bij met een taxatiewaarde van € 9200,-. Dit taxatierapport is nog 2 jaar geldig. Mijn vraagprijs is: € 6000,- Voor meer vragen of info stuur maar een PB of bel op: 0629507862 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zo stond hij erbij op BBS Rm's ![]() ![]() ![]() En nu staat hij op nieuwe Konig velgen 17" 8j. Met nieuwe 195/40/17 Dunlops. Hier even 2 snelle foto's. ![]() ![]() Last edited by svennie : 11-04-2011 at 17:21. |
|
||||
|
||||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() Nu met nieuwe Konig 17" velgen met nieuwe 195/40/17 banden. (BBS look)
Foto volgt. |
|
||||
|
||||
![]() Foto's van de nieuwe velgen toegevoegd.
|
|
||||
|
||||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() Hier wat foto's van hoe hij erbij staat op de splinternieuwe velgen en banden die nog geen meter gereden hebben.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() up