![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vond de prijs al vreemd, maar goed... verkoper is meer dan 6 jaar actief op marktplaats, dus dacht, dat zit wel goed.... NOT
http://link.marktplaats.nl/476019595 Hello there, Thank you for your email and interest in buying my car. The car is available for EUR 4400. The car was always garaged and well maintained.The engine runs perfect and there are no technical or mechanical problems with the car,never been involved in any accident.The car is in very good condition inside and out.This is a dutch car with dutch registration and papers.I bought the car when I worked there as a engineer constructor for 4 months.I just moved back home,in United Kingdom and I didn't had time to sell the car before leaving Netherlands, so I'm selling it now .Currently, the car is here ,in Liverpool, United Kingdom. I'm also selling it because i have another car and is already registered in United Kingdom and because i need urgent money for the mortgage of my new house. If you decide to be the next owner,there will not be any problems in getting the car to you,we will have a safe and smooth transaction. Thanks and let me know if you're still interested in purchasing my car. Please contact me in english |
|
|||
|
|||
![]() Waarom niet terug mailen dat je hem wil zien en wel komt bekijken/halen? Zover is het niet...leuk weekendje weg
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nieuw hier?
|
|||
|
|||
![]() ik denk dat je voor 4400 euro geen Audi A3 van 2006 mag verwachten.
voor dat geld koop je deze misschien: http://www.schadeautos.nl/auto.php?id=512977&from=0 bij zulke ad's kijk ik al niet eens meer! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Wou net zeggen,
Les 1: Als het te mooi lijkt om waar te zijn, klopt het niet. Ze blijven wel volhouden er zullen ongetwijfeld nog mensen in stinken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zeker weer een of andere criminele nigeriaan ofzo
|
||||
|
||||
![]() En van het net afgehaald....
|
|||
|
|||
![]() Heb em gemeld op MP. Kom wel vaker dit soort advertenties tegen. Maar die zijn meestal 1 dag actief op MP. En gezien dat ik deze meer dan 6 jaar actief is, vond ik het al vreemd.
|
|
|||
|
|||
![]() Er worden veel mp accounts gehackt via fishingmailtjes. En dan is zo iemand meteen 6 jaar actief.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat hebben ze dus waarschijnlijk met mij ook gedaan... kreeg toen een email van MP dat ik m'n wachtwoord opnieuw had aangevraagd ofzo... Account werkt gelukkig nog wel, maar ik vermoedde toen hetzelfde |